Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМошкало, Олексій Володимирович-
dc.contributor.authorMoshkalo, Oleksiy Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2025-01-20T11:39:32Z-
dc.date.available2025-01-20T11:39:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макароваuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13179-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to finding ways to improve the marketing strategy for the formation of a positive image of a motor transport enterprise. The first section examines the theoretical and methodological foundations of the marketing strategy for the formation of a positive image of the enterprise, defines the essence and components of the image, characterizes the key advantages of a positive image of the enterprise, analyzes the current state of the freight transportation market and determines the relationship between image and brand identity. In addition, the author examines the main challenges faced by owners of motor transport enterprises that provide freight transportation services. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied enterprise, analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of the image of the enterprise was carried out, a SWOT analysis was conducted and factors influencing the level of the internal and external image of the enterprise were identified. The third section substantiates the directions for improving the image of the motor transport enterprise. Directions for improving the image of the enterprise as an employer are proposed in the form of a comprehensive team-building program. A PR company for the formation of the image of the enterprise is proposed for implementation, which will allow systematically and effectively building the image of the automobile enterprise, increasing its attractiveness for various target audiences. Based on the SPACE analysis, a map of the enterprise's stakeholders was formed and an image strategy was developed, which will allow creating a solid foundation for supporting contact audiences and further developing the main business activity.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингової стратегії формування позитивного іміджу автотранспортного підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингової стратегії формування позитивного іміджу підприємства, визначено сутність та складові іміджу, охарактеризовано ключові переваги позитивного іміджу підприємства, проаналізовано сучасний стан ринку вантажних перевезень та визначено взаємозв’язок між іміджем та ідентичністю бренду. Крім того автором досліджено основні виклики, якими стикаються власники автотранспортних підприємств, що надають послуги вантажних перевезень. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання іміджу підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено фактори, що впливають на рівень внутрішнього та зовнішнього іміджу підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрями покращення іміджу автотранспортного підприємства. Запропоновано напрями удосконалення іміджу підприємства як роботодавця у вигляді комплексної програми тім-білдінгу. Запропоновано до реалізації PR-компанію формування іміджу підприємства, що дозволить системно та ефективно будувати імідж автопідприємства, підвищувати його привабливість для різних цільових аудиторій. На основі проведеного SPACE-аналізу сформовано карту стейкхолдерів підприємства та розроблено іміджеву стратегію, що дозволить створити міцний фундамент для підтримки контактних аудиторій і подальшого розвитку основної бізнес-діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectуправління іміджемuk_UA
dc.subjectіміджева стратегіяuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectimage managementuk_UA
dc.subjectimage strategyuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії з формування позитивного іміджу підприємства сфери послугuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing strategy for the formation of a positive image of the service enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мошкало О._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.