Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавловський, Віталій Андрійович-
dc.contributor.authorPavlovsky, Vitaly Andriyovych-
dc.date.accessioned2025-01-20T12:03:17Z-
dc.date.available2025-01-20T12:03:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13180-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to finding ways to improve digital marketing tools in small business enterprises. The first section examines the theoretical and methodological foundations of the use of digital marketing tools in small business enterprises, defines the essence and components of digital marketing in IT business, characterizes the advantages and disadvantages of traditional and digital marketing for IT enterprises, analyzes the current state of the information technology market and identifies the main challenges faced by Ukrainian IT enterprises. In addition, the author analyzes methods for assessing the effectiveness of digital marketing The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied IT enterprise, analyzes its marketing activities. In addition, the effectiveness of the use of digital marketing tools at the enterprise was assessed, a SWOT analysis and EFAS - an analysis of the enterprise and factors affecting the volume of traffic to the enterprise's website were conducted. An analysis of the key elements of SMM promotion of an IT enterprise was conducted. The third section substantiates the directions for improving the enterprise's digital marketing. A digital strategy is proposed for implementation, a content plan for publications for the enterprise's website and social networks is formed, and the effectiveness of the project to develop an application for simulating student learning is economically justified. Based on the analysis of Porter's five forces of competition, the level of competitiveness of the IT enterprise and its competitive advantages are determined.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення інструментів цифрового маркетингу на підприємствах малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи використання інструментів діджитал-маркетингу на підприємствах малого бізнесу, визначено сутність та складові цифрового маркетингу в ІТ бізнесі, охарактеризовано переваги та недоліки традиційного та цифрового маркетингу для ІТ підприємств, проаналізовано сучасний стан ринку інформаційних технологій та визначено основні виклики, з якими стикаються українські ІТ підприємства. Крім того автором проаналізовано методи оцінювання ефективності цифрового маркетингу В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного ІТ-підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання ефективності використання інструментів цифрового маркетингу на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та EFAS - аналіз підприємства та факторів, що впливають на обсяг трафіку на сайт підприємства. Проведено аналіз ключових елементів SMM-просування IT-підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення діджитал-маркетингу підприємства. Запропоновано до впровадження цифрову стратегію, сформовано контент-план публікацій для сайту та соціальних мереж підприємства, економічно обґрунтовано ефективність проекту по розробці додатку для симуляції навчання студентів. На основі проведеного аналізу п'яти сил конкуренції Портера, визначено рівень конкурентоспроможності ІТ підприємства та його конкурентні переваги.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectдіджитал-маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти цифрового маркетингуuk_UA
dc.subjectІТ бізнесuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectdigital marketing toolsuk_UA
dc.subjectIT businessuk_UA
dc.titleСучасні інструменти діджитал-маркетингу на підприємстві малого бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeModern digital marketing tools at a small business enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павловський В.А._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.