Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13182
Назва: Маркетингова концепція управління розвитком підприємства малого бізнесу
Інші назви: Marketing concept of management of development of small business enterprise
Автори: Сербін, Ярослав Сергійович
Serbin, Yaroslav Serhiyovych
Ключові слова: розвиток
управління розвитком
маркетингова концепція
development
development management
marketing concept
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення маркетингової концепції управління розвитком підприємства малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи маркетингового управління розвитком підприємством, визначено сутність та складові процесу, охарактеризовано переваги та недоліки основних моделей управління розвитком підприємства, проаналізовано сучасний стан ринку нерухомості та визначено напрями ефективного маркетингового управління розвитком агенції нерухомості . Крім того автором досліджено основні виклики, якими стикаються агенції нерухомості в умовах військового стану. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваної агенції нерухомості, проаналізовано її маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності агенції, проведено SWOT-аналіз агенції нерухомості та факторів, що впливають на зміну вартості нерухомості. Проведено оцінювання ключових аспектів управління маркетингом агенції нерухомості та конкурентоздатності агенції. В третьому розділі обґрунтовано напрями стратегічні напрями управління розвитком агенції нерухомості. Запропоновано до впровадження цифрову стратегію, економічно обґрунтовано ефективність проекту по розробці он-лайн ЗD-турів. На основі проведеного PEST-аналізу визначено маркетингові можливості агенції, обґрунтовано планування воронки продажів агенції нерухомості. Також автором запропоновано програму співпраці з ключовими партнерами агенції нерухомості, що дозволить агенції створити стабільний потік об'єктів, розширити охоплення ринку та закріпити довіру до бренду.
Опис: The qualification work is devoted to finding ways to improve the marketing concept of management of development of small business enterprise. The first section examines the theoretical and methodological foundations of marketing management of enterprise development, defines the essence and components of the process, characterizes the advantages and disadvantages of the main models of enterprise development management, analyses the current state of the real estate market and identifies areas of effective marketing management of development of real estate agencies. In addition, the author examines the main challenges faced by real estate agencies under martial law. The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied real estate agency, analyses its marketing activities. In addition, the agency's marketing activities were evaluated; a SWOT analysis of the real estate agency and factors affecting the change in the value of real estate was conducted. An assessment of key aspects of real estate agency marketing management and the agency's competitiveness was conducted. The third section substantiates the strategic directions of real estate agency development management. A digital strategy is proposed for implementation, the effectiveness of the project to develop online 3D tours is economically justified. Based on the PEST analysis, the agency's marketing capabilities are determined, and the planning of the real estate agency's sales funnel is justified. The author also proposes a program of cooperation with key partners of the real estate agency, which will allow the agency to create a stable flow of objects, expand market coverage and consolidate trust in the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13182
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сербін Я.С._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.