Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагатеренко, Віталій Миколайович-
dc.contributor.authorBagaterenko, V. M.-
dc.date.accessioned2025-01-23T08:47:06Z-
dc.date.available2025-01-23T08:47:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Маслакuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13239-
dc.descriptionThe first section of the qualification work investigated that the heads of health care institutions, for the most part, very individually perceive the fact of problems and their seriousness. They may also perceive limitations and alternatives differently, which, in turn, causes various conflicts in the decision-making process. The behavior of the latter largely depends on the way the head of the health care institution exchanges information with his subordinates. An effectively working head of the health care system must understand the interdependence of decisions and choose alternatives that make the greatest contribution to achieving the overall goals of the medical institution. The second section of the study determines that the quality management system in the institution operates on the basis of the approved development plan for the quality management system of the KNP SOR "ODKL" for 2023 and quality management system documents (order on the institution dated 11/30/2020 No. 218). The constituent elements of the quality system ensure the implementation of management functions regarding constant quality control of the diagnostic and treatment process in the departments, its compliance with the standards of inpatient medical care and the 232 clinical patient routes implemented in the institution when providing medical care to children (hereinafter referred to as the KMP), approved by the director in 2023, 6 KMP approved by the director in 2021 and 6 KMP approved by the director in 2022. The analysis determined the effectiveness of management decisions in the activities of the Regional Children's Clinical Hospital, as there was an improvement in all the indicators studied. Also, in 2023, 13 new treatment and diagnostic methods were introduced. In addition, other quality goals and measures that were defined in the Plan of Main Organizational Activities of the Regional Children's Clinical Hospital for 2023 and in the Quality Management System Development Plan for 2023 were fulfilled by more than 90%. The third section of the qualification work substantiates that the technology for developing management decisions in the KNP SOR "ODKL" is traditional for budgetary institutions. Individual decisions are developed by the director and deputies, the medical director and heads of departments in accordance with job descriptions. The peculiarities of the technology for developing management decisions in a budgetary institution are that they are made in accordance with regulatory documents in this area and according to the approved estimate. The decisions developed in this way are not always flexible, making adjustments requires coordination with the relevant higher authorities (founder or departmental management).uk_UA
dc.description.abstractВ першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено, що керівники закладів охорони здоров'я, у більшості своєму, дуже індивідуально сприймають факт проблем та її серйозність. Вони можуть, також, по-різному сприймати обмеження і альтернативи, що, у свою чергу, спричинює різноманітні конфлікти в процесі прийняття рішення. Від способу обміну інформацією керівника ЗОЗ підлеглими в значній мірі залежить поведінка останніх. Ефективно працюючий керівник системи охорони здоров'я повинен розуміти взаємозалежність рішень і вибирати альтернативи, які вносять найбільший вклад в справу досягнення загальних цілей медичного закладу. В другому розділі дослідження визначено, що система управління якістю у закладі функціонує на підставі затвердженого плану розвитку системи менеджменту якості КНП СОР «ОДКЛ» на 2023 р. та документів системи управління якістю (наказ по закладу від 30.11.2020 № 218). Складові елементи системи якості забезпечують реалізацію управлінських функцій щодо постійного контроль якості діагностично-лікувального процесу у відділеннях, відповідність його стандартам стаціонарної медичної допомоги та впровадженим у закладі 232 клінічним маршрутам пацієнта при наданні медичної допомоги дітям (далі - КМП), затвердженим директором у 2023 році, 6 КМП, затвердженим директором у 2021 році та 6 КМП, затвердженим директором у 2022 році. Проведений аналіз визначив результативність управлінських рішень діяльності КНП СОР «Обласна дитяча клінічна лікарня» адже відбулось покращення в розрізі всіх досліджуваних показників. Також в 2023 р. було впроваджено 13 новітніх лікувально-діагностичних методик. Окрім того, інші цілі у сфері якості та заходи, що були визначені у Плані основних організаційних заходів КНП СОР «ОДКЛ» на 2023 рік та у Плані розвитку системи менеджменту якості на 2023 рік виконані більше, ніж на 90%. В третьому розділі кваліфікаційної роботи обґрунтовано, що що технологія розробки управлінських рішень у КНП СОР «ОДКЛ» є традиційною для бюджетних установ. Індивідуальні рішення розробляються директором та заступниками, медичним директором та керівниками підрозділів відповідно до посадових інструкцій. Особливості технології розробки управлінських рішень в бюджетній установі полягає в тому, що вони приймаються у відповідності із нормативними документами у цій сфері та згідно затвердженого кошторису. Розроблені таким чином рішення не завжди є гнучкими, внесення коректив потребує погодження із відповідними вищестоящими органами (засновником або відомчим управлінням).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.subjectадміністративний менеджментuk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectmanagement decisionuk_UA
dc.subjectadministrative managementuk_UA
dc.subjectriskuk_UA
dc.titleПрийняття управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту лікувального закладу надкластерного рівняuk_UA
dc.title.alternativeMaking management decisions in the administrative management system of a supracluster-level medical institutionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багатеренко_ВМ.pdf
  Restricted Access
906,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.