Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13241
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носова, Віта Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Nosova, V. A. | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T09:05:15Z | - |
dc.date.available | 2025-01-23T09:05:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. О. Харченко | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13241 | - |
dc.description | The first section of the qualification work determines that it is necessary to distinguish between two powers: “state power” and “local power (local self-government)”. State power and local self-government are two types of public power, state and self-government (public-state and public-self-government). This view was formed through the Constitution of Ukraine, which states that “the people exercise power directly and through state power bodies and local self-government bodies (Article 5 of the Constitution of Ukraine). At the same time, local self-government bodies express and implement the interests of only territorial communities or their associations. The second section of the study confirms that the organization of consideration of electronic petitions addressed to local government bodies of the Burynsk urban territorial community is provided by the general department. The head of the Burynsk urban territorial community no later than one working day after collecting the appropriate number of signatures assigns the relevant executive bodies to process the issue and, based on the results, prepare a draft decision of the Burynsk urban territorial community or its executive committee, or, in exceptional cases, provide a response to the author (initiator) of the petition without preparing a draft decision. It was determined that 56% of respondents rated the work of the Burynsk City Council quite highly; 30% rated the work of the City Council as “good”; 10% rated the work of the City Council as “satisfactory”; 4% rated the work of the City Council as “unsatisfactory”. Most of the respondents positively assess the activities of the Burynsk City Council. But there are also dissatisfied citizens. Dissatisfaction arises due to insufficient public awareness and lack of information through the media. Due to the presence of negative responses among the respondents, we consider it advisable for the leadership of the city community to implement measures to form a positive image, in particular, to involve community residents in strategic planning of the city's development. The third section of the qualification work substantiates that local governments can use such basic forms of preparation and publication of information as the issuance and distribution of bulletins (special bulletins), press releases, reviews, information collections, express information, etc.; holding press conferences, briefings, organizing interviews with heads of local governments for employees of domestic and foreign media; creating archives of information on the activities of local governments; other forms of dissemination of official information that do not contradict the legislation of Ukraine. | uk_UA |
dc.description.abstract | В першому розділі кваліфікаційної роботи визначено, що необхідно розмежовувати дві влади «державна влада» та «місцева влада (місцеве самоврядування)». Державна влада та місцеве самоврядування – це два види публічної влади, державної та самоврядної (публічно-державної й публічно- самоврядної). Такий погляд сформувався через Конституцію України, де вказано, що «народ здійснює владу безпосередньо й через органи державної влади та органи місцевого самоврядування, (ст. 5 Конституції України). При цьому, органи місцевого самоврядування виражають і реалізують інтереси лише територіальних громад або їх об’єднань. В другому розділі дослідження підтверджено, що організацію розгляду електронних петицій, адресованих органам місцевого самоврядування Буринської міської територіальної громади забезпечує загальний відділ. Голова Буринської міської територіальної громади не пізніше одного робочого дня після набрання відповідної кількості підписів надає відповідним виконавчим органам опрацювати питання та, за результатами, підготувати проект рішення Буринської міської територіальної громади чи її виконавчого комітету, або, у виняткових випадках, надавати відповідь автору (ініціатору) петиції без підготовки проекту рішення. Визначено, що достатньо високо оцінили роботу Буринської міської ради 56 % респондентів; на оцінку «добре» роботу міської ради оцінили 30 %; на оцінку «задовільно» роботу міської ради оцінили 10 %; на оцінку «незадовільно» роботу міської ради оцінили 4 %. Більша частина опитуваних позитивно оцінюють діяльність Буринської міської ради. Але є і незадоволені громадяни. Незадоволеність виникає через недостатню інформованість громадськості, відсутності інформації через ЗМІ. Через присутність серед опитуваних негативних відповідей вважаємо за доцільне керівництву міської громади впровадити заходи із формування позитивного іміджу, зокрема залучати мешканців громади до стратегічного планування розвитку міста. В третьому розділі кваліфікаційної роботи обґрунтовано, що органами місцевого самоврядування можуть бути використані такі основні форми підготовки та оприлюднення інформації як випуск та розповсюдження бюлетенів (спеціальних бюлетенів), прес- релізів, оглядів, інформаційних збірників, експрес-інформація тощо; проведення прес-конференцій, брифінгів, організація інтерв'ю з керівниками органів місцевого самоврядування для працівників вітчизняних та зарубіжних засобів масової інформації; створення архівів інформації про діяльність органів місцевого самоврядування; інші форми поширення офіційної інформації, що не суперечать законодавству України. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | громадський контроль | uk_UA |
dc.subject | форми інформації | uk_UA |
dc.subject | public administration | uk_UA |
dc.subject | public control | uk_UA |
dc.subject | forms of information | uk_UA |
dc.title | Удосконалення системи громадського контролю в органах публічного управління | uk_UA |
dc.title.alternative | Improving the system of public control in public administration bodies | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Економіки та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Носова_ВА.pdf Restricted Access | 736,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.