Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13244
Назва: Державна політика щодо матеріально-технічного забезпечення системи екстреної медичної допомоги
Інші назви: State policy on the material and technical support of the emergency medical care system
Автори: Турчин, Володимир Іванович
Turchyn, V. I.
Ключові слова: державна політика
екстрена медична допомога
організація надання медичних послуг
state policy
emergency medical assistance
organization of medical services
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. О. Харченко
Короткий огляд (реферат): В першому розділі кваліфікаційної роботи встановлено, наявність відмінностей щодо визначення суб’єктів надання ЕМД та кола працівників, котрі мають забезпечувати якісне надання медичних послуг. Окремим аспектом, котрий потребує додаткової регламентації в сфері державної політики ЕМД є підготовка кадрів та проведення оцінки якості надання послуг. Підтверджено важливість запровадження єдиного механізму стратегічного планування системи реагування на надзвичайні ситуації до складу якого входять плани національного рівня, регіонального рівня та рівня медичного закладу, котрі будуть узгоджені між собою та забезпечать формування бази даних щодо спроможності лікувальних закладів в системі ЕМД. В другому розділі дослідження підтверджено, що найбільшу питому вагу в структурі звернень складають раптові захворювань, частка яких протягом досліджуваного періоду коливалась в межах 80,6-83,4%. Найменшою є частка звернень щодо перевезення пацієнтів, породіль до лікувальних закладів і травмпунктів, динаміка якої коливалась в межах 1,3-1,8%. Частка звернень з приводу нещасних випадків зросла в 2023 р. до 10,3% в порівнянні з 8,0% в 2021 р. Також незначною є частка звернень щодо виїзду до хронічних хворих, розмір якої коливався в межах 2-3%. Характеристика роботи системи ЕМД Сумської області з критичними викликами визначає, що в 2023 р. 42,7% було виконано із дотриманням регламенту, ланцюгова зміна складає 2,4 в.п. В третьому розділі кваліфікаційної роботи обґрунтовано, що система ЕМД має набути характеристик інтегрованої системи з іншими постачальниками медичних послуг, установами охорони здоров’я та соціального забезпечення. Така система ЕМД, котра тісно взаємодіє в сферах охорони здоров’я, управління охорони здоров’я та громадської безпеки, передбачає поєднання ресурсів ЕМД з кожним із зазначених аспектів, адже надавачі послуг ЕМД працюють у суспільстві, і від їхньої діяльності залежить не лише життя громадян, а й їх подальше здоров’я. В рамках проведених заходів з реформування, система ЕМД має набути характеристик інтегрованої системи з іншими постачальниками медичних послуг, установами охорони здоров’я та соціального забезпечення. Така система ЕМД, котра тісно взаємодіє в сферах охорони здоров’я, управління охорони здоров’я та громадської безпеки, передбачає поєднання ресурсів ЕМД з кожним із зазначених аспектів, адже надавачі послуг ЕМД працюють у суспільстві, і від їхньої діяльності залежить не лише життя громадян, а й їх подальше здоров’я. Структурні підрозділи системи ЕМД реагують на численні дзвінки, що загрожують життю та здоров’ю населення й за потреби співпрацюють із правоохоронними, пожежними та іншими службами.
Опис: In the first section of the qualification work, it was established that there are differences regarding the definition of the subjects of EMD provision and the circle of employees who should ensure the quality provision of medical services. A separate aspect that requires additional regulation in the field of EMD state policy is the training of personnel and assessment of the quality of service provision. The importance of introducing a single mechanism for strategic planning of the emergency response system, which includes plans at the national level, regional level and the level of the medical institution, which will be coordinated with each other and ensure the formation of a database on the capacity of medical institutions in the EMD system, has been confirmed. In the second section of the study, it was confirmed that the largest specific weight in the structure of appeals is made up of sudden diseases, the share of which during the studied period ranged from 80.6 to 83.4%. The smallest is the share of appeals regarding the transportation of patients, women in labor to medical facilities and trauma centers, the dynamics of which fluctuated within the range of 1.3-1.8%. The share of requests for accidents increased in 2023 to 10.3% compared to 8.0% in 2021. Also, the share of requests for travel to chronic patients is insignificant, the size of which fluctuated between 2-3%. The characteristics of the work of the EMD system of the Sumy region with critical challenges determine that in 2023, 42.7% was performed by the regulations, the chain change is 2.4 percentage points. In the third section of the qualification work, it is substantiated that the EMD system should acquire the characteristics of an integrated system with other providers of medical services, health care and social security institutions. Such an EMT system, which closely interacts in the areas of health care, health management and public safety, involves the combination of EMT resources with each of the mentioned aspects, because EMT service providers work in society, and not only the lives of citizens depend on their activities , but also their further health. As part of the reform measures, the EMD system should acquire the characteristics of an integrated system with other providers of medical services, health care and social security institutions. Such an EMT system, which closely interacts in the areas of health care, health management and public safety, involves the combination of EMT resources with each of the mentioned aspects, because EMT service providers work in society, and not only the lives of citizens depend on their activities, but also their further health. Structural subdivisions of the EMD system respond to numerous calls that threaten the life and health of the population and, if necessary, cooperate with law enforcement, fire and other services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13244
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчин_ВІ.pdf
  Restricted Access
742,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.