Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернець, Алла Іванівна | - |
dc.contributor.author | Chernets, A. I. | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T09:57:25Z | - |
dc.date.available | 2025-01-23T09:57:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. О. Харченко | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13245 | - |
dc.description | The first section of the qualification work examines the conceptual principles of state regulation of the development of the healthcare sector, which determine the target orientation of state policy measures aimed at providing high-quality medical services to the population, effective use of financial resources, materials and people for the efficiency of medical institutions; ensuring access to medical services (including through the introduction of an appropriate financial policy); regulation of the activities of service providers and recipients; the drug market; measures taken by managers, doctors and other medical workers of medical institutions.. The second section of the study confirms that the share of direct administrative and economic methods in the system of state regulation in Ukraine is the largest and amounted to 60.0%. The next most important is the share of indirect methods aimed at stimulating demand – 28.0%. The smallest is the share of indirect economic methods aimed at stimulating the quality of medical services, the share of which is 5.0%. All other methods of state regulation in the field of health care have a share in the overall structure of less than 1.0%. The results of the analysis indicate that the system of state regulation in the field of health care is focused on administrative and economic aspects, while the quality of medical services is not a strategic reference point. The third section of the qualification work substantiates that state regulation of the system of providing medical services to the population is purposeful in nature and develops according to certain laws, therefore it requires regulation, both in terms of state administration and in terms of management of local self-government bodies and medical institutions. Currently, one of the strategic vectors for the development of financial support for the healthcare sector is the development of public-private partnership in terms of project implementation. A comprehensive index of the quality assessment of medical services to the population at the regional level was calculated in terms of primary, secondary and tertiary level medical institutions in the following ratio 9.2; 9.1 and 9.0, which generally corresponds to a high level. It was determined that regions and territorial communities have their own strategic development plans. Here it is important that the protection and promotion of the health of the population be one of the priorities of the strategy for the development of society in an integrated space. | uk_UA |
dc.description.abstract | В першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено концептуальні засади державного регулювання розвитку сфери охорони здоров’я, що визначають цільову спрямованість заходів державної політики, орієнтованих на надання якісних медичних послуг населенню, результативного використання фінансових ресурсів, матеріалів і людей для ефективності діяльності лікувальних закладів; забезпечення доступу до медичних послуг (у тому числі шляхом запровадження відповідної фінансової політики); регламентація діяльності надавачів та отримувачів послуг; ринку ліків; заходів, що здійснюються керівниками, лікарями та іншими медичними працівниками лікувальних закладів. В другому розділі дослідження підтверджено, що частка прямих адміністративно-економічних методів у системі державного регулювання в Україні є найбільшою та складала 60,0%. Наступною за вагомістю є частка непрямих методів, спрямованих на стимулювання попиту – 28,0%. Найменшою є частка непрямих економічних методів, орієнтованих на стимулювання якості медичних послуг, частка яких складає 5,0%. Всі інші методи державного регулювання в сфері охорони здоров’я мають частку в загальній структурі меншу за 1,0%. Результати проведеного аналізу свідчать про те, що система державного регулювання в сфері охорони здоров’я орієнтована на адміністративно-економічні аспекти, при цьому якість надання медичних послуг не є стратегічним орієнтиром. В третьому розділі кваліфікаційної роботи обґрунтовано, що державне регулювання системи надання медичних послуг населенню має цілеспрямований характер і розвивається за певними закономірностями, тому потребує регламентації, як в частині державного управління, так і в частині управління органами місцевого самоврядування та лікувальними закладами. Наразі одним із стратегічних векторів розвитку фінансового забезпечення сфери охорони здоров’я є розвиток державно-приватного партнерства в частині реалізації проєктів. Розраховано комплексний індекс оцінки якості надання медичних послуг населенню на регіональному рівні в розрізі лікувальних закладів первинного, вторинного та третинного рівня в наступному співвідношенні 9,2; 9,1 та 9,0, що в цілому відповідає високому рівню. Визначено, що регіони та територіальні громади мають власні стратегічні плани розвитку. Тут важливо, щоб охорона та зміцнення здоров’я населення було одним із пріоритетів стратегії розвитку суспільства на інтегрованому просторі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | державне регулювання | uk_UA |
dc.subject | медичні послуги | uk_UA |
dc.subject | комплексна оцінка якості | uk_UA |
dc.subject | state regulation | uk_UA |
dc.subject | medical services | uk_UA |
dc.subject | comprehensive quality assessment | uk_UA |
dc.title | Державне регулювання розвитку сфери охорони здоров’я | uk_UA |
dc.title.alternative | State regulation of the development of the healthcare sector | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Економіки та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернець_АІ.pdf Restricted Access | 912,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.