Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Станіслав Вікторович-
dc.contributor.authorKostyuchenko, Stanislav Viktorovych-
dc.date.accessioned2025-01-30T11:02:14Z-
dc.date.available2025-01-30T11:02:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. А. Борисоваuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13311-
dc.descriptionThe purpose of the qualification work is to generalize the theoretical and methodological foundations of the organization of effective relations of the enterprise with banking institutions and to substantiate the directions for increasing their efficiency. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of literary sources and appendices, contains graphic and tabular material. The introduction substantiates the relevance of the research topic, formulates its goal and objectives, determines the object, subject and methods of research, reveals the scientific focus of the research, the practical significance of the qualification work, provides information on the testing of the research results. The first section of the qualification work is devoted to the generalization of theoretical and methodological aspects of organizing effective relations between an enterprise and banking institutions. The types of services that banks provide to their corporate clients are given. In the second section of the qualification work, the author analyses the financial and economic indicators of the activity of an enterprise operating in the field of trade as a client of a banking institution. The main activity of the enterprise is related to the trade of bread, bakery and confectionery products, the dynamics of production of which was analysed throughout Ukraine. The author provides an organizational characteristic of the activities of the studied enterprise, analyses the dynamics of the composition and structure of its resource support, and the financial results of the enterprise. The work establishes that the enterprise has losses throughout the entire studied period due to a decrease in production volumes and inefficient use of the enterprise's fixed and current assets. Therefore, the enterprise's bankruptcy was diagnosed using the universal discriminant function of Tereshchenko, which was developed for domestic enterprises. The author assesses the creditworthiness of the enterprise. In the third section of the qualification work, the author lists the main areas for improving the efficiency of managing the creditworthiness of an enterprise to obtain a bank loan, which are divided into three blocks: ways to improve the credit history and history of relations with banks; ways to improve the performance of the enterprise's production activities; ways to improve the financial condition of the enterprise. One of these areas is the use of an ATM for targeted advertising of products in order to increase sales volumes by attracting new customers. To increase the efficiency of working with the bank, the author proposes to improve the process of developing the enterprise's financial strategy.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та методичних основ організації ефективних взаємовідносин підприємства з банківськими установами і обґрунтування напрямків підвищення їх ефективності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку літературних джерел і додатків, містить графічний і табличний матеріал. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, сформульовано її мету та задачі, визначено об’єкт, предмет і методи дослідження, розкрито наукову спрямованість дослідження, практичне значення кваліфікаційної роботи, надано відомості щодо апробації результатів дослідження. Перший розділ кваліфікаційної роботи присвячений узагальненню теоретичних та методичних аспектів організації ефективних взаємовідносин підприємства з банківськими установами. Наведені види послуг які надають банки своїм корпоративним клієнтам. У другому розділі кваліфікаційної роботи автор аналізує фінансово-економічні показники діяльності підприємства, що працює у сфері торгівлі, як клієнта банківської установи. Основна діяльність підприємства пов’язана із торгівлею хліба, хлібобулочних та кондитерських виробів, динаміка виробництва яких була проаналізована в цілому по Україні. Автор надає організаційну характеристику діяльності досліджуваного підприємства, аналізує у динаміці показники складу та структури ресурсного його забезпечення, фінансові результати діяльності підприємства. У роботі встановлено, що підприємство має збитки протягом всього досліджуваного періоду через зниження обсягів виробництва та неефективне використання основних і оборотних виробничих засобів підприємства. А тому була здійснена діагностики банкрутства підприємства за допомогою універсальної дискримiнантної функції Терещенка, яка була розроблена для вітчизняних підприємств. Автор оцінює кредитоспроможність підприємства. У третьому розділі кваліфікаційної роботи автор наводить основні напрямки підвищення ефективності управління кредитоспроможністю підприємства для отримання банківського кредиту, які виділяють у три блоки: способи покращення кредитної історії та історії взаємовідносин із банками; способи покращення показників виробничої діяльності підприємства; способи покращення фінансового стану підприємства. Одним із таких напрямків є використання банкомату для цільової реклами продукції з метою збільшення обсягів продажів завдяки залученню нових клієнтів. Для підвищення ефективності роботи з банком автор пропонує удосконалити процес розробки фінансової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectбанківська установаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectbanking institutionuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleОрганізація ефективних взаємовідносин підприємства з банківськими установамиuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of effective relations of the enterprise with banking institutionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюченко Станіслав_072 ФБС.pdf
  Restricted Access
1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.