Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13326
Назва: Стратегічні напрями маркетингової діяльності банківських установ
Інші назви: Strategic directions of marketing activities of banking institutions
Автори: Пазов, Дмитро Миколайович
Pazov, Dmytro Mykolayovych
Ключові слова: банківська установа
стратегія
маркетингова діяльність
banking institution
strategy
marketing activities
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. О. Макаренко
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена присвячена дослідженню ефективних підходів до формування маркетингових стратегій в умовах сучасного фінансового ринку. У дослідженні висвітлено сучасні теоретичні аспекти стратегічного маркетингу, визначено ключові фактори впливу на маркетингову діяльність банків, зокрема в умовах цифровізації, автоматизації та посилення конкуренції. На основі проведеного аналізу маркетингової діяльності конкретної банківської установи запропоновано комплексні заходи для підвищення її ефективності, зокрема використання сучасних технологій, оптимізація клієнтських сервісів та впровадження персоналізованих підходів. У роботі систематизовано методичні підходи до формування стратегії маркетингової діяльності з урахуванням специфіки банківської діяльності. Наукова новизна роботи полягає у розробці моделі стратегічного маркетингового планування, що враховує особливості банківської сфери. Практичне значення дослідження визначається можливістю застосування результатів для вдосконалення маркетингової діяльності банківських установ, зокрема в контексті реалізації стратегій цифрової трансформації Проведений аналіз маркетингової діяльності банківської установи виявив, що для забезпечення конкурентних переваг банку доцільно розробляти та реалізовувати стратегію конкуренції, яка буде включати аналіз цільової аудиторії, вибір каналів просування, розробку індивідуального підходу до роботи з фізичними та юридичними особами з бізнесом, гнучку продуктову лінійку, що значно збільшить обʼєм залучених коштів від бізнесу, запровадження акційних пропозиціій по відсотковим ставкам, що дає змогу звернути увагу потенційних клієнтів банку та посилювати присутнісь Банку в соціальних мережах для зміцнення бренду роботодавця, так і для бренду самого Банку. Результати дослідження можуть бути використані як керівниками аграрних підприємств, так і фахівцями у сфері маркетингу для розробки та реалізації маркетингових стратегій, що базуються на інноваційних і адаптивних рішеннях.
Опис: The qualification work is devoted to the study of effective approaches to the formation of marketing strategies in the modern financial market. The study highlights modern theoretical aspects of strategic marketing, identifies key factors influencing the marketing activities of banks, in particular in the context of digitalisation, automation and increased competition. Based on the analysis of the marketing activities of a particular banking institution, comprehensive measures to improve its efficiency are proposed, including the use of modern technologies, optimisation of customer services and introduction of personalised approaches. The paper systemises methodological approaches to forming a marketing strategy taking into account the specifics of banking activities. The scientific novelty of the work lies in the development of a model of strategic marketing planning that takes into account the specifics of the banking sector. The practical significance of the study is determined by the possibility of applying the results to improve the marketing activities of banking institutions, in particular in the context of implementing digital transformation strategies. The analysis of the marketing activities of the banking institution revealed that in order to ensure the competitive advantages of the bank, it is advisable to develop and implement a competition strategy that will include analysis of the target audience, selection of promotion channels, development of an individual approach to working with individuals and legal entities with business, a flexible product line that will significantly increase the amount of funds raised from business, introduction of promotional offers on interest rates, which allows to attract the attention of potential customers of the bank and strengthen the The results of the study can be used by both managers of agricultural enterprises and marketing specialists to develop and implement marketing strategies based on innovative and adaptive solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13326
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пазов Д._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.