Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13329
Назва: Формування та реалізація маркетингової стратегії розвитку аграрного підприємства
Інші назви: Formation and implementation of a marketing strategy for the development of an agrarian enterprise
Автори: Ярмоленко, Максим Володимирович
Yarmolenko, M.
Ключові слова: розвиток
стратегія розвитку ринку
стратегія розвитку товару
development
market development strategy
product development strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. А. Муштай
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретико - методичні основи формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку, досліджено стан маркетингової діяльності та здійснено оцінку маркетингової стратегії підприємства, визначено шляхи вдосконалення системи стратегічного управління витратами як складової стратегії оптимізації витрат підприємства, окреслено стратегічні заходи в межах розробки маркетингової стратегії розвитку підприємства та здійснено прогнозну оцінку економічної ефективності запропонованої стратегії розвитку підприємства. Доведено, що в разі забезпечення достатнього рівня управління власними витратам, товариство отримає додаткову конкурентну перевагу, яка в сукупності з іншими забезпечить йому в подальшому успішне функціонування та динамічний розвиток. Пропоновано алгоритм управління витратами товариства в системі управління виробництвом. Прораховано структуру виробничих витрат продукції рослинництва та тваринництва з урахуванням виявлених резервів в межах стратегії оптимізації витрат. Визначено стратегічні підходи до управління витратами. Констатовано, що одним з результативних інструментів управління розвитком товариства має стати для нього стратегічне планування. За використання даного інструменту розроблено структуровану модель стратегії розвитку товариства, процесну модель формування та реалізації маркетингової стратегії, що передбачає здійснення стратегічного аналізу, розроблення та власне реалізацію маркетингової стратегії. Доведено, що формалізацію маркетингової стратегії доречніше здійснювати за принципом збалансованої системи якісно - кількісних показників за базовими аспектами, а саме фінансами, споживачами, бізнес-процесами та персоналом товариства. Обґрунтовано доречність більш масштабного запровадження товариством стратегії диверсифікації, а саме концентричної диверсифікації. Пропоновано через реалізацію стратегії диверсифікації входження в переробний бізнес – переробка власної сировини задля отримання готової продукції – соняшникової олії. Прораховано рентабельність бізнес – проекту з виробництва соняшникової олії. Визначено синергетичний ефект результативності основної діяльності товариства та нового диверсифікованого бізнесу. Запропоновано товариству задля забезпечення стій¬кого та інтенсивного розвитку доповнити свій стратегічний арсенал стратегією концентричної диверсифікації, здійснивши практичне втілення запропонованого проекту з виробництва соняшникової олії.
Опис: In the qualification work, the theoretical and methodological foundations of the formation and implementation of the marketing strategy of development were investigated, the state of marketing activity was investigated and an assessment of the enterprise's marketing strategy was carried out, ways of improving the strategic cost management system as a component of the enterprise's cost optimization strategy were determined, strategic measures were outlined within the framework of the development of the enterprise's marketing strategy, and a predictive assessment of the economic efficiency of the proposed enterprise's development strategy was carried out. It has been proven that in the case of ensuring a sufficient level of management of own costs, the company will receive an additional competitive advantage, which, together with others, will ensure its successful functioning and dynamic development in the future. An algorithm for managing costs of the company in the production management system is proposed. The structure of production costs of plant and livestock products was calculated, taking into account the identified reserves within the cost optimization strategy. Strategic approaches to cost management are defined. It was established that strategic planning should be one of the effective tools for managing the company's development. With the use of this tool, a structured model of the company's development strategy, a process model of the formation and implementation of the marketing strategy, which involves the implementation of strategic analysis, development and actual implementation of the marketing strategy, has been developed. It has been proven that it is more appropriate to formalize the marketing strategy according to the principle of a balanced system of qualitative and quantitative indicators for basic aspects, namely finances, consumers, business processes and the company's personnel. The appropriateness of the company's larger-scale introduction of a diversification strategy, namely concentric diversification, is substantiated. It is proposed through the implementation of the diversification strategy to enter the processing business - processing of own raw materials to obtain finished products - sunflower oil. The profitability of the sunflower oil production business project was calculated. The synergistic effect of the effectiveness of the main activity of the company and the new diversified business was determined. In order to ensure sustainable and intensive development, it is suggested that the company supplement its strategic arsenal with a strategy of concentric diversification by implementing the proposed sunflower oil production project.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13329
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмоленко М._Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
924,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.