Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYu, Hang-
dc.contributor.authorЮ, Хань-
dc.date.accessioned2025-04-02T07:36:35Z-
dc.date.available2025-04-02T07:36:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager О. Nazarenkouk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13543-
dc.descriptionЦе дослідження зосереджується на ключовому питанні впровадження сучасних технологій управління підприємствами, глибоко аналізує його значення, характеристики та важливу роль, а також систематично обговорює стратегію та шлях впровадження у поєднанні з типовими кейсами, такими як Henan Xiangyuan New Energy Co, LTD, Haier Group та Haidilao Catering Co, LTD. Сучасна технологія управління базується на теорії систем, теорії інформації та кібернетики, інтегрує результати багатьох дисциплін, має характеристики системності, інноваційності, науковості та інформатизації, і може ефективно підвищити ефективність управління, інноваційну здатність та конкурентоспроможність підприємств. У нинішньому складному та мінливому ринковому середовищі обмеження традиційного режиму управління є помітними, і впровадження сучасних технологій управління стало неминучим вибором для підприємств, щоб подолати наявні перепони та досягти сталого розвитку. Підприємства різних галузей повинні формулювати персоналізовані стратегії впровадження відповідно до своїх особливостей, наприклад, підприємства нової енергетики зосереджуються на управлінні технологічними інноваціями та навчанні співробітників, виробники побутової техніки зосереджуються на інноваціях продуктів та управлінні ланцюгами поставок, а підприємства громадського харчування зосереджуються на управлінні якістю послуг та управлінні персоналом. Цінність цього дослідження полягає в тому, що успішне впровадження сучасних управлінських технологій вимагає наукового планування, чітких цілей, глибокого аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, формулювання та реалізації детальних програм, посилення розвитку та навчання співробітників, оптимізації внутрішнього середовища та посилення побудови корпоративної культури. Майбутні дослідження можуть бути зосереджені на застосуванні нових технологій в управлінні підприємством, застосуванні сучасних управлінських технологій у різних галузях, крос-культурному менеджменті тощо, щоб забезпечити більш перспективні та цілеспрямовані теоретичні та практичні рекомендації для розвитку підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThis study focuses on the key issue of the introduction of modern management technology by enterprises, deeply analyzes its connotation, characteristics and important role, and systematically discusses the introduction strategy and path in combination with typical cases such as Henan Xiangyuan New Energy Co., LTD., Haier Group and Haidilao Catering Co., LTD. Modern management technology is based on system theory, information theory and cybernetics, integrates the results of multiple disciplines, has the characteristics of systematicness, innovation, scientificity and informatization, and can effectively improve the management efficiency, innovation ability and competitiveness of enterprises. In the current complex and changing market environment, the limitations of traditional management mode are prominent, and the introduction of modern management technology has become an inevitable choice for enterprises to break through the development dilemma and achieve sustainable development. Enterprises in different industries should formulate personalized introduction strategies according to their own characteristics, such as new energy enterprises focus on technological innovation management and talent training, household appliance manufacturers focus on product innovation and supply chain management, and catering service enterprises focus on service quality management and personnel management. The value of this study is that the successful introduction of modern management technology requires scientific planning, clear objectives, in-depth analysis of the internal and external environment, formulation and implementation of detailed programs, strengthening talent development and training, optimizing the internal environment, and strengthening the construction of corporate culture. Future research can focus on the application of new technology in enterprise management, the applicability of modern management technology in different industries and cross-cultural management, etc., so as to provide more forward-looking and targeted theoretical and practical guidance for enterprise development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectmodern management technologyuk_UA
dc.subjectenterprise developmentuk_UA
dc.subjectimplementation strategyuk_UA
dc.subjectсучасна технологія управлінняuk_UA
dc.subjectрозвиток підприємстваuk_UA
dc.subjectстратегія реалізаціїuk_UA
dc.titleIntroduction of modern management technologies at the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeВпровадження сучасних технологій управління на підприємствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ю. Хань диплом репозиторій 2025.pdf
  Restricted Access
799,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.