Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасаєв, С. О.-
dc.contributor.authorKasayev, S. O.-
dc.date.accessioned2025-08-13T06:32:29Z-
dc.date.available2025-08-13T06:32:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІнженерно-технологічний факультет ; наук. керівник Є. В. Коноплянченкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14136-
dc.descriptionThe work examines the organization of a site for the repair of drive axles of auto tractor equipment on the basis of the SNAU Training and Practical Center. An analysis of the design features and typical failures of drive axles of modern wheeled tractors (John Deere, Case IH, New Holland, Fendt) was conducted, the main causes of bearing wear, seal leakage and gear wear were identified. The technological scheme of the site (reception, disassembly, washing, defect detection, repair and assembly-testing zones) was substantiated and a production structure with an optimal number of personnel was developed, ensuring timely maintenance of the fleet of equipment. The methodology for maintenance and repair of drive axles is described, taking into account diagnostics of the condition of the lubricant, seals, gaps in gears and bearings, as well as adjustment of the main pair engagement using indicator devices. A device for disassembling and assembling drive axle elements has been developed, a calculation of the strength of its main components has been performed, which guarantees safe and prompt performance of repair operations. Occupational safety measures have been developed.The cost of manufacturing the device and equipping the site has been calculated, the annual economic effect and return on investment during 5 months of operation have been substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено організацію дільниці з ремонту ведучих мостів автотракторної техніки на базі Навчально-практичного центру СНАУ. Проведено аналіз конструктивних особливостей та типових відмов ведучих мостів сучасних колісних тракторів (John Deere, Case IH, New Holland, Fendt), виявлено основні причини зношування підшипників, протікання ущільнень та зносу шестерень. Обґрунтовано технологічну схему дільниці (зони прийому, розбирання, мийки, дефектації, ремонту і збірно-випробувальна) та розроблено виробничу структуру з оптимальною кількістю персоналу, що забезпечує своєчасне обслуговування парку техніки. Описано методику технічного обслуговування та ремонту ведучих мостів з урахуванням діагностики стану мастила, ущільнень, зазорів у зубчатих передачах і підшипниках, а також регулювання зачеплення головної пари за допомогою індикаторних пристроїв. Розроблено пристосування для розборки та складання елементів ведучих мостів, виконано розрахунок на міцність його основних вузлів, що гарантує безпечне та оперативне виконання ремонтних операцій. Розроблено заходи з охорони праці. Розраховано вартість виготовлення пристосування й оснащення дільниці, обґрунтовано річний економічний ефект та окупність інвестицій протягом 5 місяців експлуатації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectдільниця ремонту ведучих мостівuk_UA
dc.subjectавтотракторна технікаuk_UA
dc.subjectтехнологія ТО і ремонтуuk_UA
dc.subjectdrive axle repair siteuk_UA
dc.subjectautotractor equipmentuk_UA
dc.subjectmaintenance and repair technologyuk_UA
dc.titleОрганізація дільниці по ремонту ведучих мостів автотракторної техніки в умовах НПЦ СНАУuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of a repair section for drive axles of agricultural and tractor equipment under the conditions at the Training and Practical Center of SNAUuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інженерно-технологічний

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Касаєв_робота.pdf
  Restricted Access
2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.