Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14258
Назва: Менеджмент персоналу в діяльності сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Personnel Management in the Activities of an Agricultural Enterprise
Автори: Пронь, Ярослав Сергійович
Pron, Y. S.
Ключові слова: менеджмент
рух персоналу
розвиток та навчання персоналу
management
staff turnover
personnel development and training
Дата публікації: 2025
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. М. Харченко
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи менеджменту персоналу в аграрному секторі, а також особливості застосування цієї системи в сільському господарстві. Досліджено діяльність ТОВ «Мрія», підприємства в сфері рослинництва, проведено оцінку складу персоналу та визначено основні проблеми: відсутність HR-підрозділу, зростання середнього віку працівників, плинність кадрів, недостатній рівень мотивації та професійного розвитку. Запропоновано створити відділ управління персоналом, запровадити посаду фахівця з розвитку персоналу і вдосконалити процеси найму, мотивації та навчання. Особлива увага приділена впровадженню системи бронювання працівників в кризових ситуаціях. Обґрунтовано економічну доцільність запропонованих змін для забезпечення стабільності персоналу та підвищення ефективності підприємства в умовах воєнного стану та конкуренції.
Опис: The qualification thesis examines the theoretical foundations of personnel management in the agricultural sector, as well as the specifics of applying this system in agriculture. The research analyzes the activities of LLC "Mriya," a company in the field of crop production, assesses the composition of the workforce, and identifies key issues: the lack of an HR department, the increasing average age of employees, high staff turnover, and insufficient levels of motivation and professional development. It is proposed to establish a personnel management department, introduce the position of a personnel development specialist, and improve the processes of recruitment, motivation, and training. Special attention is given to the implementation of an employee reservation system in crisis situations. The economic feasibility of the proposed changes is substantiated to ensure personnel stability and improve the efficiency of the enterprise under wartime conditions and competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14258
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пронь Я.С.pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.