Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлов, В. М.-
dc.contributor.authorБлюмська-Данько, К. В.-
dc.contributor.authorЖмайлов, В. Н.-
dc.contributor.authorБлюмська-Данько, К. В.-
dc.contributor.authorZhmaylov, V. M.-
dc.contributor.authorBlyumska-Danko, K. V.-
dc.date.accessioned2013-11-11T10:36:40Z-
dc.date.available2013-11-11T10:36:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖмайлов В. М. Вплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, К. В. Блюмська-Данько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2013. – Вип. 6(57). – С. 90-94.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1455-
dc.descriptionThe article is devoted to the diagnosis process innovation influence the formation of product line marketing policy of the company with further development of ways to improve. The author analyzes the theoretical and methodological developments in the field of commercial policy innovation marketing, research status of certain aspects of the marketing of agricultural enterprises, including commercial policy, development of specific proposals.uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена діагностиці процесу впливу інноваційного маркетингу на формування асортиментної політика підприємства з подальшою розробкою шляхів вдосконалення. Автором проведено аналіз теоретико-методичних напрацювань в сфері товарної політики інноваційного маркетингу; дослідження стану розвитку окремих аспектів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, зокрема товарної політики; розробка конкретних пропозицій. Статья посвящена диагностике процесса влияния инновационного маркетинга на формирование ассортиментной политики предприятия с последующей разработкой путей совершенствования. Автором проведен анализ теоретико-методических наработок в области товарной политики инновационного маркетинга, исследования состояния развития отдельных аспектов маркетинговой деятельности сельскохозяйственных предприятий, в частности товарной политики, разработка конкретных предложений.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectринковий сегментuk_UK
dc.subjectспоживчий ринокuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectрыночный сегментuk_UK
dc.subjectпотребительский рынокuk_UK
dc.subjectmarketing activitiesuk_UK
dc.subjectmarket segmentuk_UK
dc.subjectconsumer marketuk_UK
dc.titleВплив інноваційного маркетингу на формування товарної політики сільськогосподарського підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeВлияние инновационного маркетинга на формирование товарной политики сельскохозяйственного предприятияuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.