Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSun, Xianhui-
dc.contributor.authorСунь, Сяньхуей-
dc.date.accessioned2025-10-30T08:54:39Z-
dc.date.available2025-10-30T08:54:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager А. Brychkouk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14715-
dc.descriptionНа етапі поглиблення цифрової економіки оптимізація ланцюжка створення вартості стала основною відправною точкою для підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємством. Існуючі дослідження в основному зосереджені на одній галузі або технологічній перспективі, і не мають системної бази для всіх підприємств, з урахуванням теоретичної глибини та загальних шляхів. Цей документ обєднує ресурсно-орієнтований погляд, теорію динамічних можливостей та теорію ланцюжка створення вартості для точного визначення трьох категорій «цифрові технології – діяльність у ланцюжку створення вартості – конкурентоспроможність підприємства», а також будує інтегровану структуру аналізу «цифровізації→ оптимізації ланцюжка створення вартості→ підвищення конкурентоспроможності»; Ґрунтуючись на вертикальних даних Yili Group з 2021 по 2024 рік, вона горизонтально порівнює дані автомобільної, електроніки, роздрібної торгівлі та інших галузей, щоб перевірити причинно-наслідковий ланцюжок «цифрові технології – оптимізація ланцюжка створення вартості – конкурентоспроможність підприємства». На основі аналізу даних у поєднанні з аналізом робочої ситуації оцінити цифровізацію та конкурентоспроможність підприємства Yili Group, а також уточнити шість загальних шляхів оптимізації та конкретних заходів, таких як інфраструктура підприємства; Проаналізувати вплив цифровізації на конкурентоспроможність на шляху інфраструктури підприємства та сформулювати ефективні методи та заходи щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності управління підприємством за рахунок цифровізації оптимізації ланцюжка створення вартості.uk_UA
dc.description.abstractIn the deepening phase of the digital economy, value chain optimization has become a core driver for enhancing corporate competitiveness and efficiency. Existing research predominantly focuses on single industries or technological perspectives, lacking a systematic framework that addresses all enterprises while balancing theoretical depth and universal pathways. This paper integrates Resource-Based View, Dynamic Capability Theory, and Value Chain Theory to precisely define three key domains: "digital technology → value chain activities → corporate competitiveness," establishing an integrated analytical framework of "digitalization → value chain optimization → competitiveness enhancement." Using Yili Groups longitudinal data from 2021-2024 as the primary case study and cross-referencing with industry data from automotive, electronics, and retail sectors, this research validates the causal chain of "digital technology → value chain optimization → corporate competitiveness." Through data analysis and operational assessments, this study evaluates Yili Groups digital transformation and corporate competitiveness. It identifies six key optimization pathways with concrete measures for infrastructure enhancement. The research further analyzes how digitalization impacts competitiveness within infrastructure development, proposing effective strategies to optimize value chains through digitalization to boost management efficiency and overall competitiveness.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectvalue chain optimizationuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectоптимізація ланцюжка створення вартостіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.titleManagement of enterprise competitiveness in conditions of digitalization : optimization of the value chainuk_UA
dc.title.alternativeУправління конкурентоспроможністю підприємства в умовах цифровізації : оптимізація ланцюга створення вартостіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Master work_Sun Xianhui.pdf
  Restricted Access
1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.