Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14897
Назва: Удосконалення мотиваційного механізму в системі управління персоналом медичного закладу
Інші назви: Improvement of the motivational mechanism in the personnel management system of a medical institution
Автори: Федорченкова, Анна Олександрівна
Fedorchenkova, Anna Oleksandrivna
Ключові слова: мотивація
управління
персонал
motivation
management
personnel
Дата публікації: 2025
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник А. І. Орєхова
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи мотиваційного механізму в системі управління персоналом медичного закладу. Досліджено організацію мотивації у медичному закладі. Запропоновані удосконалення мотиваційного механізму в системі управління персоналом медичного закладу. Механізм управління персоналом, заснований на мотивації, становить собою комплексну багаторівневу систему. Вона охоплює та інтегрує між собою психологічні, економічні, правові, соціальні, трудові та організаційні чинники. Ця динамічна структура не лише формує поведінку співробітників як виробничої одиниці, але й впливає на їхню роль як споживачів продукту компанії. Центральним елементом цього механізму є мотивація — внутрішній або зовнішній спонукальний фактор до виконання робочих завдань задля отримання матеріальної чи нефінансової винагороди. Об’єктом проведеного дослідження виступає Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Сумської міської ради. Система мотивації в медичному закладі є фінансово міцною і спрямованою на розвиток кваліфікації, що успішно підтримує приплив молодих кадрів та їхній професійний ріст. Однак, її подальша ефективність буде залежати від усунення внутрішніх організаційних недоліків та впровадження диференційованої, результативно-орієнтованої моделі стимулювання. Вдосконалення вимагає переходу від загального підвищення оплати праці до KPI-орієнтованої системи для досвідчених фахівців та посилення нематеріальних гарантій (стабільності, організації праці) для молодшого та середнього персоналу. Для оптимізації матеріальної складової стимулювання персоналу КНП пропонується впровадження системи, що базується на KPI. Ці показники можуть бути встановлені на різних рівнях: індивідуальні KPI застосовуються до конкретного співробітника, тоді як командні KPI призначаються одночасно декільком фахівцям, певному структурному підрозділу або всій організації загалом. Вдосконалення системи матеріального стимулювання покликане підвищити мотивацію медичного персоналу, що, своєю чергою, призведе до покращення загальної результативності медичного закладу та підвищення якості послуг, які надаються пацієнтам.
Опис: The qualification work investigates the theoretical and methodological foundations of the motivational mechanism in the personnel management system of a medical institution. The organization of motivation in a medical institution is studied. Improvements to the motivational mechanism in the personnel management system of a medical institution are proposed. The personnel management mechanism, based on motivation, is a complex multi-level system. It encompasses and integrates psychological, economic, legal, social, labor and organizational factors. This dynamic structure not only shapes the behavior of employees as a production unit, but also affects their role as consumers of the company's product. The central element of this mechanism is motivation - an internal or external incentive factor to perform work tasks in order to receive material or non-financial rewards. The object of the study is the Municipal Non-Profit Enterprise "Center for Primary Health Care No. 1" of the Sumy City Council. The motivation system in the medical institution is financially sound and aimed at developing qualifications, which successfully supports the influx of young personnel and their professional growth. However, its further effectiveness will depend on the elimination of internal organizational shortcomings and the implementation of a differentiated, result-oriented incentive model. Improvement requires a transition from a general increase in wages to a KPI-oriented system for experienced specialists and strengthening intangible guarantees (stability, work organization) for junior and middle staff. To optimize the material component of the incentive for KNP personnel, it is proposed to implement a system based on KPI. These indicators can be set at different levels: individual KPIs are applied to a specific employee, while team KPIs are assigned simultaneously to several specialists, a specific structural unit or the entire organization as a whole. Improving the material incentive system is designed to increase the motivation of medical personnel, which, in turn, will lead to an improvement in the overall performance of the medical institution and an increase in the quality of services provided to patients.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14897
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квал_ф_кац_йна робота Федорченкова А. .pdf
  Restricted Access
1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.