Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1782
Назва: Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття конкурентоспроможність підприємств
Інші назви: Теоретико-методологические подходы к определению понятия конкурентоспособность предприятий
Theoretical and methodological approaches to the definition of the competitiveness of enterprises
Автори: Дашутіна, Людмила Олександрівна
Дашутина, Людмила Александровна
Dashutina, Lyudmila Aleksandrovna
Ключові слова: конкурентні переваги підприємства
зовнішньоекономічна діяльність
методичні підходи
конкурентные преимущества предприятия
внешнеэкономическая деятельность
методические подходы
the competitive advantages of the enterprise
trade
methodical approaches
Дата публікації: 2013
Видавництво: Сумський НАУ
Бібліографічний опис: Дашутіна Л. О. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств регіонів України в умовах посилення зовнішньої та внутрішньої нестабільності [Електронний ресурс] / Л. О. Дашутіна // Вісник Сумського НАУ : науковий журнал. - Сер. "Фінанси і кредит” / Сумський НАУ. - Суми, 2013. - № 2 (35). - С. 47-51.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено різні підходи до визначення поняття конкурентоспроможність підприємства, здійснена спроба до їх узагальнення. Наведена класифікація видів конкурентоспроможності за визначеними ознаками. Проведено розрахунок розподілу товарних груп продукції за рівнем конкурентоспроможності. В статье исследованы различные подходы к определению понятия конкурентоспособность предприятия, осуществлена попытка к их обобщению. Приведена классификация видов конкурентоспособности по определенным признакам. Проведен расчет распределения товарных групп продукции по уровню конкурентоспособности.
Опис: The different approaches to the definition of competitiveness are researched in this article. And there was an attempt to summarize them. Here are represented the classification of competitiveness types on the defined criteria. The calculation of the commodity product groups distribution was done in the terms of competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1782
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дашутина 1.pdf263,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.