Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішенін, Є. В.-
dc.contributor.authorКоблянська, І. І.-
dc.contributor.authorМишенин, Е. В.-
dc.contributor.authorКоблянская, И. И.-
dc.contributor.authorMishenin, E. V.-
dc.contributor.authorKoblianska, I. I.-
dc.date.accessioned2016-04-13T07:38:48Z-
dc.date.available2016-04-13T07:38:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМішенін Є. В. Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах [Електронний ресурс] / Є. В. Мішенін, І. І. Коблянська // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія; за ред. д.е.н., професора С. М. Ілляшенка. – Харків : ТОВ "Діса плюс", 2015. – С. 97-109.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3203-
dc.descriptionThe article is focused on the forming of organizational and economic bases of use of logistic approach in the management of education system.It is pointed out the need to create organizational and managerial mechanisms of active integrative interaction, both between educational institutions and employers, and between educational institutions of various levels of educational system in order to improve the functioning of educational institutions and the education system as a wholeuk_UK
dc.description.abstractСучасний стан розвитку системи освіти України розглядається з позицій виконання її базової функції – забезпечення соціально-економічної системи трудовими ресурсами в необхідній кількості та якості(професійно-кваліфікаційного рівня),освітньої культури, у потрібному місці, у потрібний час, з найменшим рівнем суспільних витрат. Зроблено висновок про недостатню ефективність функціонування освітнього сектору та системи професійної орієнтації населення. У статті вирішення комплексу існуючих в освітній сфері проблем пов’язується з формуванням організаційно-управлінських механізмів інтеграційної взаємодії між структурними ланками освітньої системи на основі використання методології логістики. Виходячи з рівної важливості інформаційних та людських потоків, що циркулюють в системі освіти, обґрунтовано необхідність виділення соціально-трудового потоку як основного об’єкта логістичного управління в освітній системі. Структурні елементи національної системи освіти, задіяні у процесі руху соціально-трудового потоку, розглядаються як складові єдиного логістичного ланцюга. Визначено складові загальних витрат, що розглядаються в якості критеріальної основи прийняття оптимальних управлінських рішень у регулюванні соціально-трудового потоку, а також необхідні інструменти, що забезпечують інтеграційну взаємодію структурних ланок освітньої системи. Современное состояние развития системы образования Украины рассматривается с позиций выполнения ее базовой функции – обеспечение социально-экономической системы трудовыми ресурсами в требуемом количестве, необходимого качества (профессионально-квалификационного уровня), образовательной культуры, с учетом региональных особенностей рынка труда, в соответствии с современными потребностями развития производства и с наименьшим уровнем общественных затрат. Сделан вывод о недостаточной эффективности функционирования образовательного сектора и системы профессиональной ориентации населения. В статье решение комплекса существующих в сфере образования проблем связывается с формированием организационно-управленческих механизмов интеграционного взаимодействия между структурными звеньями образовательной системы на основе использования методологии логистики. Исходя из равной важности информационных и человеческих потоков, циркулирующих в системе образования, обоснована необходимость выделения социально-трудового потока как основного объекта логистического управления в образовательной системе. Структурные элементы национальной системы образования, вовлеченные в процесс движения социально-трудового потока, рассматриваются как составляющие единой логистической цепи. Определены составляющие общих затрат, рассматриваемых в качестве критериальной основы принятия оптимальных управленческих решений в регулировании социально-трудового потока, а также необходимые инструменты, обеспечивающие интеграционное взаимодействие структурных звеньев образовательной системыuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherТОВ "Діса плюс"uk_UK
dc.subjectсистема освітиuk_UK
dc.subjectлогістичний підхідuk_UK
dc.subjectсоціально-трудовий потікuk_UK
dc.subjectсистема образованияuk_UK
dc.subjectлогистический подходuk_UK
dc.subjectсоциально-трудовой потокuk_UK
dc.subjecteducation systemuk_UK
dc.subjectlogistic approachuk_UK
dc.subjectsocial-labor flow-
dc.titleНапрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадахuk_UK
dc.titleНаправления усовершенствования системы управления образованием на логистической основе.-
dc.titleWays of education system development on logistic bases-
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мішенін Е. В. Напрями удосконалення системи управління.pdf430,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.