Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелюк, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorШелюк, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorShelyuk, Tatiana-
dc.date.accessioned2016-05-20T06:11:48Z-
dc.date.available2016-05-20T06:11:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту; наук. керівник В. А. Муштайuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3318-
dc.descriptionThis article examines the theoretical aspects of marketing research product competitiveness. Market research organization investigated the company to assess the competitiveness of products. The proposals for the organization and marketing research competitiveness of enterprise.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти організації маркетингових досліджень конкурентоспроможності продукції. Досліджено організацію маркетингових досліджень на підприємстві з оцінки конкурентоспроможності продукції. Надано пропозиції щодо організації та проведення маркетингових досліджень конкурентоспроможності продукції підприємства. В работе рассмотрены теоретические аспекты организации маркетинговых исследований конкурентоспособности продукции. Рассмотрено организацию маркетинговых исследований на предприятии по оценке конкурентоспособности продукции. Наданы предложения по организации и проведению маркетинговых исследований конкурентоспособности продукции предприятия.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectпродукціяuk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UK
dc.subjectпродукцияuk_UK
dc.subjectкачествоuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectрroductsuk_UK
dc.subjectqualityuk_UK
dc.titleУправління конкурентоспроможністю продукції підприємства»(на прикладі ПСП АФ «Соснівська»uk_UK
dc.title.alternativeУправление конкурентоспособностью продукции предприятия ( на примере ПСП АФ «Сосновка»uk_UK
dc.title.alternativeManagement of enterprise competitiveness (for example, CAP AF «Sosnovskoye»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шелюк Т.М. Міждисциплінарна курсова робота.pdf
  Restricted Access
1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.