Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПізняк, Т. І.-
dc.contributor.authorПизняк, Т. И.-
dc.contributor.authorPiznyak, T.-
dc.date.accessioned2012-09-18T11:03:26Z-
dc.date.available2012-09-18T11:03:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПізняк Т. І. Формування та реалізація системи маркетингового екологічного аудиту сільськогосподарського землекористування [Електронний ресурс] / Т. І. Пізняк // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 6/1(41). – С. 162-168.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/333-
dc.descriptionEcological components of marketing and raw materials purchasing systems of an agricultural industrial enterprise are considered. The suggested model of ecological marketing audit is based on existing conception about the realization mechanism of a market-oriented economic instrument.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуті екологічні складові системи маркетину і екологічні складові системи закупівель сировини (товару) агропромислового підприємства. Запропонована модель екологічного маркетингового аудиту, яка сформована в контексті існуючих уявлень про механізм реалізації ринково орієнтованого економічного інструменту. Рассмотрены экологические составляющие системы маркетинга и экологические составляющие системы закупки сырья (товара) агропромышленного предприятия. Предложена модель экологического маркетингового аудита, которая сформирована в контексте существующих представлений о механизме реализации рыночно ориентированного экономического инструмента.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тru_RU
dc.subjectагропромислові підприємстваru_RU
dc.subjectкомерційна діяльністьru_RU
dc.subjectекономікаru_RU
dc.subjectагропромышленные предприятияru_RU
dc.subjectкомерческая деятельностьru_RU
dc.subjectэкономикаru_RU
dc.titleФормування та реалізація системи маркетингового екологічного аудиту сільськогосподарського землекористуванняru_RU
dc.title.alternativeФормирование и реализация системы маркетингового экологического аудита сельскохозяйственного землепользованияru_RU
dc.title.alternativeFormation and implementation of a system for marketing ecological audit of agricultural land tenureru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
piznyak.pdf157,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.