Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМелкозьоров, Деніс Анатолійович-
dc.contributor.authorМелкозёров, Денис Анатолиевич-
dc.contributor.authorMelkozerov, Denis Anatolievich-
dc.date.accessioned2016-05-25T12:37:12Z-
dc.date.available2016-05-25T12:37:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Стоянецьuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3346-
dc.descriptionThe role of marketing today is very much like the development of enterprises, but also in consumer goods and services market. Marketing involves the shift of emphasis from production to the consumer and its problems. Emphasis needs of the consumer - is structural and technological problems but also serious organizational, structural, psychological restructuring of the entire surgical operation of any enterprise. Analysis - types of promotion strategy ; explore complex integrated marketing communications ; Identify the specific marketing strategy to promote the industrial market ; identify available resources for the company to improve product market promotion strategy ; recommendations efficiency promotion strategy and program implementation; to calculate the costeffectiveness of implementing the proposed measures.uk_UK
dc.description.abstractРоль маркетингу нині дуже значна як у розвиток підприємств, але й споживчого ринку товарів та послуг. Маркетинг передбачає перенесення основного акценту із виробництва на споживача та її проблеми. Наголос потреби споживача – це структурні і технологічні проблеми, а й серйозна організаційна, структурна, психологічна перебудова всієї хірургічної роботи будь-якого підприємства. Проаналізовано - види стратегії просування ; вивчити комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій ; визначено специфіку маркетингової стратегії просування на промисловому ринку ; виявити наявні резерви для підприємства для вдосконалення стратегії просування товару ринку ; рекомендації підвищення ефективності стратегії просування та програму реалізації ; провести розрахунок економічну ефективність від запровадження запропонованих заходів.Роль маркетинга в настоящее время очень значительна как в развитие предприятий, но и потребительского рынка товаров и услуг. Маркетинг предполагает перенос основного акцента с производства на потребителя и его проблемы. Упор потребности потребителя - это структурные и технологические проблемы,но и серьезная организационная, структурная, психологическая перестройка всей работы любого предприятия.Проанализированы - виды стратегии продвижения; изучить комплекс интегрированных маркетинговых коммуникаций ; определить специфику маркетинговой стратегии продвижения на промышленном рынке ; выявить имеющиеся резервы для предприятия для совершенствования стратегии продвижения товара на рынок ; дать рекомендации по повышению эффективности стратегии продвижения и программу реализации; провести расчет экономической эффективности от внедрения предложенных мероприятий.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectпросуванняuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectпродвижениеuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectразвитиеuk_UK
dc.subjectpromotionuk_UK
dc.subjectmarket developmentuk_UK
dc.subjectproductionuk_UK
dc.titleВдосконалення управління просуванням товару на зовнішні ринки на прикладі ДП "Сумська біологічна фабрика"uk_UK
dc.title.alternativeСовершенствования управления продвижением товара на внешние рынки на примере ГП "Сумская биологическая фабрика".uk_UK
dc.title.alternativeImprovement of promotion of goods to foreign markets on the example of state enterprise "Sumy biological factory"uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мелкозьоров.pdf
  Restricted Access
897,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.