Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLukash, Svitlana Mykolayvna-
dc.contributor.authorЛукаш, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЛукаш, Светлана Николаевна-
dc.date.accessioned2017-02-10T06:53:47Z-
dc.date.available2017-02-10T06:53:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationLukash S. General principles of conducting a competitive marketing research of industrial market environment [Electronic resource] / S. Lukash // Methodological bases and practice of sustainable development implementation : monograph / edited by O. Prokopenko, N. Kostyuchenko. – Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015. – Р. 162-173.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4203-
dc.descriptionПроведение маркетинговых исследований является неотъемлемой частью любой деятельности предприятий и на различных этапах жизненного цикла объекта может полностью удовлетворить потребность в предоставлении информации для решения стратегических и тактических задач. Анализ конкурентной среды имеет важное значение для предприятий всех областей. Явление конкуренции в современной бизнес-среде является одним из основных факторов прогресса и развития в целом.uk_UK
dc.description.abstractConducting marketing research is an integral part of the activities of enterprises and at various stages of the life cycle of the object can fully meet the need in providing information to address strategic and tactical objectives. The analysis of the competitive environment is essential for enterprises of all areas. The phenomenon of competition in the modern business environment is one of the main factors of progress and development in General. Проведення маркетингових досліджень є невід'ємною частиною будь-якої діяльності підприємств і на різних етапах життєвого циклу об'єкта може повністю задовольнити потребу в наданні інформації для вирішення стратегічних і тактичних завдань. Аналіз конкурентного середовища має важливе значення для підприємств усіх областей. Явище конкуренції в сучасному бізнес-середовищі є одним з основних чинників прогресу і розвитку в цілому.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherDrukarnia i Studio Graficzne Omnidiumuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectresearchuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectдослідженняuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectисследованиеuk_UK
dc.subjectконкуренцияuk_UK
dc.titleMarketing Research of Industrial Market Environmentuk_UK
dc.title.alternativeМаркетингове дослідження ринкового середовища промисловостіuk_UK
dc.title.alternativeМаркетинговое исследование рыночной среды промышленностиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lukash S.General principles.pdf157,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.