Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюба, А. В.-
dc.contributor.authorДзюба, О. В.-
dc.contributor.authorDziuba, A. V.-
dc.date.accessioned2017-03-06T13:09:25Z-
dc.date.available2017-03-06T13:09:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДзюба А. В. Влияние температуры на энергию связи атомов олова [Електронний ресурс] / А. В. Дзюба // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Механізація та автоматизація виробничих процесів" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2015. - Вип. 11 (27). - С. 15-18.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4362-
dc.descriptionThe main use of its tin found in anti-friction alloys (bronze and babbitt) Bearings, which are widely used in most critical parts of centrifugal compressors, pumps, turbines and other machines operating at high speeds, loads and temperatures, as well as in terms of corrosion, abrasive and other types of exposure to working environments. Solving the problem associated with an increase in service life, it depends on increasing durability and reliability of friction units. Creating surface layers with special properties for elements of knots of friction determines the importance and urgency of the problem and the need to address it. As a general rule as anti-friction alloys based on tin used olovyannosurmyanistye babbits B88 and B83 and alloys of copper and tin, the so-called tin bronze. Thus, the work is determined by the most rational use of plain bearings, made of babbitt olovyannosurmyanistyh and tin bronze used in various ambient temperatures during operation, by determining the binding energy of the tin atoms in different versions.uk_UK
dc.description.abstractОсновное свое применение олово нашло в антифрикционных сплавах(бронзовых и баббитовых) подшипников скольжения, которые широко используются в большинстве ответственных узлов центробежных компрессоров, насосов, турбин и других машин, работающих при высоких скоростях, нагрузках и температурах, а также в условиях коррозионного, абразивного и других видов воздействия рабочих сред. Решение проблемы, связанной с увеличением сроков их службы, напрямую зависит от повышенияизносостойкости и надежности узлов трения. Создание поверхностных слоев с особыми свойствами для элементов узлов трения скольжения обусловливает важность и актуальность проблемы, а также необходимость ее решения. Как правило в качестве антифрикционных сплавов на основе олова используют оловянносурьмянистые баббиты Б88 и Б83 и сплавы меди с оловом, так называемые оловянистые бронзы. Таким образом, в работе определяется наиболее рациональное применение подшипников скольжения, изготовленных из оловянносурьмянистых баббитов и оловянистых бронз используемых при различных температурах окружающей среды в период эксплуатации, путем определения энергии связи атомов олова при различных модификациях. Основне своє застосування олово знайшло в антифрикційних сплавах (бронзових і бабітових) підшипників ковзання (ПС), які широко використовуються в більшості відповідальних вузлів відцентрових компресорів, насосів, турбін і інших машин, що працюють при високих швидкостях, навантаженнях і температурах, а також в умовах корозійного, абразивного й інших видів впливу робочих середовищ. Розв'язок проблеми, пов'язаної зі збільшенням строків їх служби, прямо залежить від підвищення зносостійкості й надійності вузлів тертя. Створення поверхневих шарів з особливими властивостями для елементів вузлів тертя ковзання обумовлює важливість і актуальність проблеми, а також необхідність її розв'язку. Як правило, антифрикційні сплави на основі олова використовують олов'яносурмянисті бабіти Б88 і Б83 і сплави міді з оловом, так звані олов'янисті бронзи. Таким чином, у роботі визначається найбільш раціональне застосування підшипників ковзання, виготовлених з олов'яносурмяних бабітів і олов'янистих бронз використовуваних при різних температурах навколишнього середовища в період експлуатації, шляхом визначення енергії зв'язку атомів олова при різних модифікаціях.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectкристаллическая решеткаuk_UK
dc.subjectэнергия связиuk_UK
dc.subjectподшипник скольженияuk_UK
dc.subjectкристалічна решіткаuk_UK
dc.subjectенергія зв'язкуuk_UK
dc.subjectпідшипник ковзанняuk_UK
dc.subjectcrystal latticeuk_UK
dc.subjectbinding energyuk_UK
dc.subjectslidewayuk_UK
dc.titleВлияние температуры на энергию связи атомов оловаuk_UK
dc.title.alternativeВплив температури на енергію зв'язку атомів оловаuk_UK
dc.title.alternativeEffect of temperature on the binding energy of tin atomsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf252,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.