Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодригало, М. А.-
dc.contributor.authorГецович, Е. М.-
dc.contributor.authorБайцур, М. В.-
dc.contributor.authorШелудченко, В. В.-
dc.contributor.authorПодригало, М. А.-
dc.contributor.authorГецович, Є. М.-
dc.contributor.authorБайцур, М. В.-
dc.contributor.authorШелудченко, В. В.-
dc.contributor.authorPodrigalo, M.-
dc.contributor.authorHetsovych, E.-
dc.contributor.authorBaytsur, М.-
dc.contributor.authorSheludchenko, V.-
dc.date.accessioned2017-04-14T08:28:49Z-
dc.date.available2017-04-14T08:28:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНовый методический подход к определению нормальных реакций на осях автомобиля [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Е. М. Гецович, М. В. Байцур, В. В. Шелудченко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Механізація та автоматизація виробничих процесів" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2015. - Вип. 11 (27). – С. 156-160.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4557-
dc.descriptionThe new methodical reception that allowing without drawing up the kinetostatics equations to determine sum of normal reactions of road on the car's axis at movement in modes of traction and braking is offered. Such approach allows to avoid the errors caused by definition of a direction of the capsizing moment in a longitudinal plane of the car. Analytical equations allow to determine the total normal reaction on the front and rear axles of the vehicle in traction and braking modes by means of the equations of statics. The methodological approach used in the preparation of the equations of static equilibrium allows us to avoid the mistakes that often occur when you use the principle of Hermann-D'alembert-Euler. Presents analytical expressions are derived taking into account the application of the brake and the traction force of the vehicle to its axis and allows to account for the difference of dynamic radiuses of the front and rear wheels.uk_UK
dc.description.abstractПредложен новый методический прием, позволяющий без составления уравнений кинетостатики определить суммарные нормальные реакции дороги на осях автомобиля при движении в тяговом и тормозном режимах. Такой подход позволяет избежать ошибок, вызванных определением направления опрокидывающего момента в продольной плоскости автомобиля. Запропоновано новий методичний прийом, що дозволяє без складання рівнянь кінетостатики визначити сумарні нормальні реакції дороги на осях автомобіля при русі в тяговому та гальмівному режимах. Такий підхід дозволяє уникнути помилок, що викликані визначенням напряму перекидаючого моменту в поздовжній площині автомобіля.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectнормальные реакции дорогиuk_UK
dc.subjectпринцип Германа-Д'Аламбера-Эйлераuk_UK
dc.subjectсумма моментов силuk_UK
dc.subjectнормальні реакції дорогиuk_UK
dc.subjectпринцип Германа-Д'аламбера-Ейлераuk_UK
dc.subjectсума моментів силuk_UK
dc.subjectnormal reactions of roaduk_UK
dc.subjectHermann-D'alembert-Euler principleuk_UK
dc.subjecta sum moment of forcesuk_UK
dc.titleНовый методический подход к определению нормальных реакций на осях автомобиляuk_UK
dc.title.alternativeНовий методичний підхід до визначення нормальних реакцій на осях автомобіляuk_UK
dc.title.alternativeThe new methodical approach to definition of normal reactions on the car's axisuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf256,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.