Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorСлюсарєва, Людмила Валеріївна-
dc.contributor.authorЖмайлова, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorСлюсарева, Людмила Валериевна-
dc.contributor.authorZhmaylova, Olga Grigorovna-
dc.contributor.authorSlusareva, Ludmila Valerievna-
dc.date.accessioned2017-06-30T08:17:52Z-
dc.date.available2017-06-30T08:17:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішень [Електронний ресурс] / О. Г. Жмайлова, Л. В. Слюсарєва // Вісник Сумського національного аграрного університету : збірник наукових праць. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. - Суми : СНАУ, 2017. - № 4 (71). - C.148-154.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4646-
dc.descriptionIn the article defines the role and purpose of market research, methods and stages of its implementation in the enterprise on its own; analysis of the environment and the level of competitiveness in the segment of hard and processed cheeses.uk_UK
dc.description.abstractВ статті визначена роль та мета маркетингового дослідження, методи та етапи його здійснення на підприємстві власними силами; проведено аналіз зовнішнього середовища та рівня конкурентоспроможності підприємства в сегменті твердих і плавлених сирів. В статье определена роль маркетингового исследования, методы и этапы его проведения на предприятии собственными силами; сделан анализ внешней среды и уровня конкурентоспособности предприятия в сегменте твердых и плавленых сыров.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectметодика та етапи дослідженняuk_UK
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UK
dc.subjectпредприятиеuk_UK
dc.subjectметодика и этапы исследованияuk_UK
dc.subjectmarket researchuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectmethods and stages researchuk_UK
dc.titleРоль власних маркетингових досліджень підприємства у прийнятті управлінських рішеньuk_UK
dc.title.alternativeРоль собственных маркетинговых исследований предприятия в принятии управленческих решенийuk_UK
dc.title.alternativeThe role of the company's own marketing research in making managerial decisionsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмайлова О. Г. Роль власних маркетингових досліджень.pdf415,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.