Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2017-07-04T05:35:34Z-
dc.date.available2017-07-04T05:35:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 4 (68). - С. 101-107.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4665-
dc.descriptionThe modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand.uk_UK
dc.description.abstractСучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна поведінкова реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная поведенческая реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UK
dc.subjectобсяги продажуuk_UK
dc.subjectефективність рекламиuk_UK
dc.subjectмаркетинговая коммуникацияuk_UK
dc.subjectобъемы продажuk_UK
dc.subjectэффективность рекламыuk_UK
dc.subjectmarketing communicationuk_UK
dc.subjectsalesuk_UK
dc.subjectadvertising effectivenessuk_UK
dc.titleВплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачівuk_UK
dc.title.alternativeВлияние маркетинговой коммуникации на поведенческую реакцию потребителейuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of marketing communication on behavioral reaction of consumersuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А.Вплив маркетингової комунікації.pdf271,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.