Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлюмська, К. В.-
dc.contributor.authorБлюмская, К. В.-
dc.contributor.authorBIyumska, K. V.-
dc.date.accessioned2012-10-27T10:07:40Z-
dc.date.available2012-10-27T10:07:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБлюмська К. В. Теоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій [Електронний ресурс] / К. В. Блюмська // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/1(48). – С. 93-97.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/531-
dc.descriptionThe paper reviewed the existing theoretical approaches to defining categories of "innovative Mar-ketynh" and "marketing innovation", and indicated fundamental differences in the interpretation of these concepts. Based on the study of literature is given the authoґs classification of innovation. Made UGA halnennya and proposed his own approach to the interpretation of the term "innovation mariceting".ru_RU
dc.description.abstractВ статті розглянуті існуючі теоретичні підходи до визначення категорій «інноваційний маркетинг» та «маркетинг інновацій», та вказано принципові відмінності у трактуванні цих понять. На основі вивчення літературних джерел наведена авторська класифікація інновацій. Зроблено узагальнення та запропонований власний підхід до трактування терміну «інноваційний маркетинг». В статье рассмотрены существующие теоретические подходы к определению категорий «инновационный маркетинг» и «маркетинг инноваций», и указано принципиальные отличия в трактовке этих понятий. На основе изучения литературных источников приведена авторская классификация инноваций. Сделано обобщение и предложен собственный подход к трактовке термина «инновационный маркетинг».ru_RU
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваційний маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectиновационный маркетингru_RU
dc.titleТеоретичні підходи до характеристик інноваційного маркетингу та маркетингу інноваційru_RU
dc.title.alternativeТеоретические подходы к характеристикам инновационного маркетинга и маркетинга инновацийru_RU
dc.title.alternativeTheoretical approaches to performance Innovative marketing and marketing Innovationsru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
opr010I2.tmp.pdf3,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.