Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюсарева, Л. В.-
dc.contributor.authorСлюсарева, Л. В.-
dc.contributor.authorSlyusareva, L.-
dc.date.accessioned2012-10-30T12:57:49Z-
dc.date.available2012-10-30T12:57:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСлюсарева Л. В. Підходи щодо практичного застосування економічного механізму соціально-етичного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / Л. В. Слюсарева // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/1(48). – С. 97-101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/545-
dc.descriptionThe notion of economic mechanism of social-ethic mari<eting has been defined and the main trends of its development and possible implementation at agricultural enterprises of Ukraine have been grounded. The methods of mari<eting assessment of the enterprise position in a market have been mastered taking into account the social direction of the enterprise activity has been considered in this article.ru_RU
dc.description.abstractУ даній статті окреслено поняття економічного механізму соціально-етичного маркетингу, обґрунтовано його головні напрямки розвитку та можливого впровадження сільськогосподарськими підприємствами Сумської області, розглянуто методику маркетингової оцінки позиції' підприємства на ринку з урахуванням соціальної спрямованості його діяльності. В данной статье исследовано понятие экономического механизма социально-этического маркетинга, обосновано его основные направления развития и возможного внедрения сельскохозяйственными предприятиями Сумской области, рассмотрено методику маркетинговой оценки позиции предприятия на рынке с учетом социальной направленности его деятельности.ru_RU
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсельскохозяйственные предприятияru_RU
dc.titleПідходи щодо практичного застосування економічного механізму соціально-етичного маркетингу сільськогосподарськими підприємствамиru_RU
dc.title.alternativeПодходы относительно практического применения экономического механизма социально-этичного маркетинга сельскохозяйственными предприятиямиru_RU
dc.title.alternativeThe possibilities of practical using of economic mechanism of soclal-ethic marketing of agricultural en- terprisesru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.