Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5706
Назва: Соціальна відповідальність субєктів агробізнесу в системі соціально-економічного захисту їх конкурентоспроможності
Інші назви: Социальная ответственность субъектов агробизнеса в системе социальноэкономической защиты их конкурентоспособности
Social responsibility of business agribusiness in social and economic protection of competitiveness
Автори: Данько, Ю. І.
Зайналова, Н. Д.
Данько, Ю. И.
Зайналова, Н. Д.
Danko, Y. I.
Zaynalova, N. D.
Ключові слова: соціально-економічний розвиток
соціальні фактори
конкурентоспроможність
социально-экономическое развитие
социальные факторы
конкурентоспособность
socio-economic development
social factors
competitiveness
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Данько Ю. І. Соціальна відповідальність субєктів агробізнесу в системі соціально-економічного захисту їх конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Ю. І. Данько, Н. Д. Зайналова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 4 (68). – С. 108-112.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено принципи соціальної відповідальності в контексті соціально-економічного захисту агробізнесу, доведено доцільність їх реалізації у площину економічного потенціалу підприємств аграрного виробництва, що позначиться на нарощенні конкурентоспроможності внаслідок підвищення вартості нематеріальних активів підприємств аграрного виробництва на світових ринках, підвищенні інвестиційної привабливості на регіональному рівні, підвищенні якості та сертифікації продукції аграрного виробництва, зміцненні ділової репутації, створенні вітчизняних брендів, напрацюванні іміджу і,як наслідок, зниження соціальної напруги, мінімізації соціальних конфліктів та максимізації ринкової вартості аграрного бізнесу. Освещены принципы социальной ответственности в контексте социально-экономической защиты агробизнеса, доказана целесообразность их реализации в плоскость экономического потенциала предприятий аграрного производства, что скажется на наращивании конкурентоспособности вследствие повышения стоимости нематериальных активов предприятий аграрного производства на мировых рынках, повышении инвестиционной привлекательности на региональном уровне, повышении качества и сертификации продукции аграрного производства, укреплении деловой репутации, с создании отечественных брендов, выработке имиджа и, как следствие, снижение социальной напряженности, минимизации социальных конфликтов и максимизации рыночной стоимости аграрного бизнеса.
Опис: Deals with the principles of social responsibility in the context of socio-economic protection of agribusiness, the expediency of their realization in the plane of the economic potential of the enterprises of agriculture, which will affect the increase of competitiveness due to higher value of intangible assets of enterprises of agricultural production in the world markets, enhancing investment appeal at the regional level, improving the quality of and certification of agricultural production, strengthening business reputation, create domestic brands, working out image and, consequently, reduce social tension, minimize social conflicts and maximizing the market value of agricultural business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5706
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.