Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorShumkova, Victoria Igorivna-
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorШумкова, Виктория Игоревна-
dc.date.accessioned2020-11-12T12:03:42Z-
dc.date.available2020-11-12T12:03:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationShumkova O. Usage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterprise [Electronic resource] / O. Shumkova, V. Shumkova // Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2 : monograph / Edited by N. Marynenko, P. Kumar, I. Kramar. – Nysa : Publishing Office University of Applied Sciences in Nysa, 2019. - Р. 437-446.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8205-
dc.descriptionВ условиях, которые быстро меняются, жесткая конкуренция требует от бизнеса не только сосредоточения внимания на внутренней среде, но и разработки долгосрочной стратегии, которая позволяет бизнесу адаптироваться к изменениям. Поэтому вопросы совершенствования системы маркетингового планирования имеют особое значение, особенно, когда это касается сельскохозяйственного предприятия.uk_UA
dc.description.abstractThe article focuses on the issues of marketing management of innovation and investment activity of the agricultural enterprise. The authors determined that marketing is the best way to study market needs of innovations, to form the demand for new technologies, analyze the opportunities of agricultural enterprises and the needs of customers. It is noticed that innovative marketing is a reliable source of fast gaining of the most possible profit for the agricultural enterprise. The issue of strategic planning of marketing innovative activity of the agricultural enterprise is explored. The practical aspects of management of innovation and investment marketing in the agricultural enterprise are presented. On the basis of the conducted researches the recommendations for effective management of marketing activity of the agricultural enterprise in the context of innovation and investment activity are given. В умовах, що швидко змінюються, жорстка конкуренція вимагає від бізнесу не лише зосередження уваги на внутрішньому середовищі, а й розробки довгострокової стратегії, яка дає змогу бізнесу адаптуватися до змін у їхньому середовищі. Тому питання вдосконалення системи маркетингового планування мають особливе значення, особливо, коли це стосується сільськогосподарського підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPublishing Office University of Applied Sciences in Nysauk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectagricultural marketinguk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсільськогосподарський маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectаграрный маркетингuk_UA
dc.titleUsage of matrix methods for developing the strategy of agricultural enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeВикористання матричних методів для розробки стратегії сільськогосподарського підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeИспользование матричных методов для разработки стратегии сельскохозяйственного предприятияuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В._Шумкова В.І._Монографія.pdf290,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.