Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодригало, Михайло Абович-
dc.contributor.authorГецович, Євгеній Мойсейович-
dc.contributor.authorАртьомов, Микола Прокопович-
dc.contributor.authorХолодов, Михайло Павлович-
dc.contributor.authorПодригало, Михаил Абович-
dc.contributor.authorГецович, Евгений Моисеевич-
dc.contributor.authorАртемов, Николай Прокопович-
dc.contributor.authorХолодов, Михаил Павлович-
dc.contributor.authorPodrigalo, M. A.-
dc.contributor.authorGetsovich, E. M.-
dc.contributor.authorArtiomov, N. P.-
dc.contributor.authorKholodov, M. P.-
dc.date.accessioned2021-03-15T12:21:32Z-
dc.date.available2021-03-15T12:21:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхні [Електронний ресурс] / М. А. Подригало, Є. М. Гецович, М. П. Артьомов, М. П. Холодов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 3 (37). – С. 13-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8579-
dc.descriptionIn the article a dynamic and mathematical models of wheel motion on a deformed surface are proposed. Analytical expressions were obtained using the results of traction tests of the T-16M self-propelled chassis. These analytical expressions can be used in traction calculations of wheeled tractors and self-propelled chassis at the stage of their preliminary design, as well as to evaluate traction efficiency, performance and energy efficiency.uk_UA
dc.description.abstractУ статті запропоновані динамічна і математична модель руху колеса по деформовуваній опорній поверхні. Отримано аналітичні вирази з використанням результатів тягових випробувань самохідного шасі Т-16М. Ці аналітичні вирази можуть використовуватися при проведенні тягових розрахунків колісних тракторів і самохідних шасі на етапі їх попереднього проектування, а також здійснювати оцінку тягового ККД, продуктивності і енергоефективності. В статье предложены динамическая и математическая модель движения колеса по деформированной опорной поверхности. Получены аналитические выражения с использованием результатов тяговых испытаний самоходного шасси Т-16М. Эти аналитические выражения могут использоваться при проведении тяговых расчетов колесных тракторов и самоходных шасси на этапе их предварительного проектирования, а также осуществлять оценку тягового КПД, производительности и энергоэффективности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectтракторuk_UA
dc.subjectсамохідне шасіuk_UA
dc.subjectбуксуванняuk_UA
dc.subjectтракторuk_UA
dc.subjectсамоходное шассиuk_UA
dc.subjectбуксировкаuk_UA
dc.subjecttractoruk_UA
dc.subjectself-propelled chassisuk_UA
dc.subjectslippinguk_UA
dc.titleДослідження буксування ведучих коліс трактора при русі по деформовуваній опорній поверхніuk_UA
dc.title.alternativeИсследование буксования ведущих колес трактора при движении по деформированной опорной поверхностиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf806,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.