Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНекислих, Катерина Михайлівна-
dc.contributor.authorБаталова, Алла Борисівна-
dc.contributor.authorНекислых, Екатерина Михайловна-
dc.contributor.authorБаталова, Алла Борисовна-
dc.contributor.authorNekislykh, К. M.-
dc.contributor.authorBatalova, A. B.-
dc.date.accessioned2021-03-16T08:51:59Z-
dc.date.available2021-03-16T08:51:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНекислих К. М. Використання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання [Електронний ресурс] / К. М. Некислих, А. Б. Баталова // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 3 (37). – С. 50-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8584-
dc.descriptionThis article analyzes how a task-based approach affects the understanding and mastery of mathematics and the formation of a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-university stage of study. It was found that this approach to the formation of a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-university stage of education provides not only the development of certain types of mathematical thinking, increased motivation to study this discipline, the formation of student independence and responsibility for the results of his/her activity for increasing the share of their autonomy in the educational activities of a creative or a research nature, but also develops both the terminological vocabulary of students and overall communicative skills. It analyzes how a mathematics course for foreign students at the pre-university stage of education can look like when using the task-based approach. The author’s vision of an article of such a course is based on the psychological characteristics and the behavior of foreign students during the adaptation period. Additionally, such a course can be supplemented by the use of project technology, technology for the development of critical thinking, technology of interactive learning, heuristic learning, ICT technology. The analysis of general theoretical and applied aspects of the use of the task-based approach to forma mathematical language portfolio in foreign students at the pre-university stage of study allowed us to make several generalizations: a) this approach is aimed at solving a two-pronged problem, namely: overcoming the phonetic difficulties encountered by foreign students in the study of mathematics and the development of mathematical terminology; b) it will allow you to move away from the practice of focusing on unsuccessful attempts, and shift the focus to the side of the result; c) it will change the role of the teacher from the head of the process to the facilitator or mentor; g) it will stimulate students' interest in the study of mathematics. It could bea prospect to further study the mathematical background of foreign students in order to identify gaps and develop programs for differentiated teaching of mathematics, taking into account those inconsistencies.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовано як підхід, базований на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) впливає на розуміння та засвоєння математики й на формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання. З’ясовано, що такий підхід формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчання забезпечує не лише розвиток певних видів математичного мислення, підвищення мотивації до вивчення цієї дисципліни, формування самостійності і відповідальності студента за результати своєї діяльності через збільшення частки його автономії у навчальній діяльності творчого та дослідницького характеру, але й розвиває як термінологічний словниковий запас студентів, так і загальні комунікативні вміння. Проаналізовано як може виглядати курс математики для іноземних студентів на довузівському етапі навчання з використанням підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach). В данной статье проанализированы как подход, базирование на решении коммуникативных задач (подход, основанный на задачах) влияет на понимание и усвоение математики и формирования математического языкового портфеля в иностранных студентов на довузовской этапе обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectдовузівський етап навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectдовузівський етап навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectpre-university stage of studyuk_UA
dc.subjectteaching mathematicsuk_UA
dc.titleВикористання підходу, базованому на вирішенні комунікативних завдань (task-based approach) для формування математичного мовного портфелю у іноземних студентів на довузівському етапі навчанняuk_UA
dc.title.alternativeИспользование подхода, основанном на решении коммуникативных задач (task-based approach) для формирования математического языкового портфеля в иностранных студентов на довузовском этапе обученияuk_UA
dc.title.alternativeThe use of the task-based approach to develop a mathematical language portfolio in foreign students at the pre-enrollment stageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf469,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.