Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодненко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorКолодненко, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorKolodnenko, Natalia-
dc.date.accessioned2021-03-19T11:41:58Z-
dc.date.available2021-03-19T11:41:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолодненко Н. В. Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / Н. В. Колодненко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (82). – С. 100-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8641-
dc.descriptionIt is proposed the strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities (UTC), which is based on the separation of UTC subbrands such as social-entrepreneurial priority, ecological-tourist priority, socio-ecological priority and entrepreneurial-tourist priority.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад, який базується на виокремленні суббрендів ОТГ типу соціально-підприємницького пріоритету, еколого-туристичного пріоритету, соціально-екологічного пріоритету та підприємницько-туристичного пріоритету. Предложено стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин, основанный на выделении суббрендов ОТГ типа социально-предпринимательского приоритета, эколого-туристического приоритета социально-экологического приоритета и предпринимательско-туристического приоритета.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectоб’єднана територіальна громадаuk_UA
dc.subjectсуббрендuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectобъединенная территориальная общинаuk_UA
dc.subjectсуббрендuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectunited territorial communityuk_UA
dc.subjectsubbranduk_UA
dc.titleСтратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громадuk_UA
dc.title.alternativeСтратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общинuk_UA
dc.title.alternativeStrategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf483,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.