Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/894
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасько, О. В. | - |
dc.contributor.author | Пасько, О. В. | - |
dc.contributor.author | Pasko, O. V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-28T12:09:59Z | - |
dc.date.available | 2013-01-28T12:09:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Пасько О. В. Економічні та політичні аспекти регулювання державного боргу: Україна і світ [Електронний ресурс] / О. В. Пасько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Фінанси і кредит» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 2. - С. 2-12. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/894 | - |
dc.description | The author analyzes the dynamics of national debt of Ukraine according to the global tendencies. The proposals relating to regulation of public debt are considered. The author also determines that the settlement of the national debt of Ukraine is very low in comparison with the other foreign countries, though exceeds debt limit for the developing countries. Fiscal restraint, structural reforms, legal restriction of the national debt of 35-40% are considered as the instruments of debt regulation. | uk_UK |
dc.description.abstract | Досліджено стан державного боргу України в динаміці на тлі світових тенденцій, з’ясовано можливі сценарії розвитку подій та обґрунтовано пропозиції щодо регулювання державного боргу. Встановлено, що державний борг України, порівняно з іншими країнами світу перебуває на доволі низькому рівні, проте, перевищує граничний рівень боргу для країн, що розвиваються. Фіскальна стриманість, структурні реформи, законодавче обмеження рівня державного боргу на рівні 35-40% обґрунтовуються як інструменти управління боргом. Исследовано состояние государственного долга Украины в динамике на фоне мировых тенденций, выяснено возможные сценарии развития событий и обоснованы предложения по регулированию государственного долга. Установлено, что государственный долг Украины, по сравнению с другими странами мира находится на достаточно низком уровне, однако, превышает предельный уровень долга для развивающихся стран. Фискальная сдержанность, структурные реформы, законодательное ограничение уровня государственного долга на уровне 35-40% обосновываются как инструменты управления долгом. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Сумський національний аграрний ун-т | uk_UK |
dc.subject | державний борг | uk_UK |
dc.subject | економіка країни | uk_UK |
dc.subject | структура державних запозичень | uk_UK |
dc.subject | государственный долг | uk_UK |
dc.subject | экономика страны | uk_UK |
dc.subject | структура государственных заимствований | uk_UK |
dc.title | Економічні та політичні аспекти регулювання державного боргу: Україна і світ | uk_UK |
dc.title.alternative | Экономические и политические аспекты регулирования государственного долга: Украина и мир | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6Pasko Держборг .pdf | 560,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.