Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorУлько, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorШвец, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorОсьмук, Наталья Григорьевна-
dc.contributor.authorУлько, Лариса Григорьевна-
dc.contributor.authorShvets, Olga Grigorivna-
dc.contributor.authorOsmuk, Natalia Grigorivna-
dc.contributor.authorUlko, Larysa Grigorivna-
dc.date.accessioned2021-07-09T08:59:31Z-
dc.date.available2021-07-09T08:59:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШвець О. Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech [Електронний ресурс] / О. Швець, Н. Осьмук, Л. Улько // Education during a pandemic crisis : problems and prospects : мonograph / eds. T.Nestorenko, T. Pokusa. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - Р. 270-276uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9144-
dc.descriptionThe possibilities of using educational educational platforms for the implementation of blended learning are considered. Comparative characteristics of four models of the organization of blended learning (rotational, flexible, A La Carte Model / Self-Blend, Enriched Virtual Model / Online Driver) indicating the role of the teacher and online work, are carried out. Examples of using online software tools for organizing distance learning and пamification of education are given.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто можливості застосування навчальних освітніх платформ для реалізації змішаного навчання. Проведено порівняльна характеристика чотирьох моделей організації змішаного навчання (ротаційна, гнучка, «зроби сам», модель збагаченого віртуального навчання) із зазначенням ролі викладача та онлайн роботи. Наведено приклади використання програмних онлайн засобів для організації дистанційного навчання та гейміфікації навчання. Рассмотрены возможности применения учебных образовательных платформ для реализации смешанного обучения. Проведена сравнительная характеристика четырех моделей организации смешанного обучения (ротационная, гибкая, «сделай сам», модель обогащенного виртуального обучения) с указанием роли преподавателя и онлайн работы. Приведены примеры использования программных онлайн средств для организации дистанционного обучения и геймификации обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opoleuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectучреждение высшего образованияuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleРеалізація змішаного навчання студентів засобами EdTechuk_UA
dc.title.alternativeРеализация смешанного обучения студентов при помощи EdTechuk_UA
dc.title.alternativeImplementing blended learning for students with EdTechuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реалізація змішаного навчання.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.