Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina Anatoliyivna-
dc.contributor.authorBerestok, Olha Volodymyrivna-
dc.contributor.authorKobzev, Olexander Mykolayovych-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorКобжев, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorБелоцерковец, Марина Анатолиевна-
dc.contributor.authorБересток, Ольга Владимировна-
dc.contributor.authorКобжев, Александр Николаевич-
dc.date.accessioned2021-08-13T09:42:27Z-
dc.date.available2021-08-13T09:42:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. Implementation of heuristic educational tecnologies for forming foreign language competences of students [Electronic recurs] / М. Bilotserkovets, O. Berestok, O. Kobzev // Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine : monograph. – Vienna : Premier Publishing, 2019. – P. 289-294.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9422-
dc.descriptionВнедрение инновационных эвристических образовательных технологий преподавания иностранных языков вместо традиционных является важным в контексте реформ высшего аграрного образования в Украине. Авторы исследовали феномены эвристических образовательных технологий; установили и адаптировали ключевые принципы эвристического образования к требованиям высшего аграрного образования; сформулировали эвристическое ситуационное задание как эффективную технологию овладения иностранными языками для профессионального общения; представили эвристические ситуационные задания, проверенные в учебном процессе аграрной высшей школы. Студентов обучали методам и механизмам эвристической деятельности, таким как «анализ через синтез», аналогии и ассоциации, методы опроса, диалогическое взаимодействие и т. д. Выяснилось, что постоянное применение эвристических образовательных технологий приводит к мотивации студентов углубленно изучать иностранные языки, создавать личностно значимые образовательные продукты, освобождает их от психологического барьера использования иностранного языка в профессионально ориентированной ситуации и позволяет студентам применять знания иностранных языков для будущей профессиональной деятельности в сельском хозяйстве.uk_UA
dc.description.abstractThe implementation of innovative heuristic educational technologies of teaching foreign languages instead of traditional ones is important in the context of reforms in higher agrarian education in Ukraine. The authors investigated the phenomena of heuristic educational technologies; resumed and adapted key principles of heuristic education to the requirements of higher agrarian education; formulated a heuristic situational assignment as an effective technology of mastering foreign languages for professional communication; represented heuristic situational assignments verified in the academic process of agrarian higher school. Students were taught the methods and mechanisms of heuristic activity, such as “analysis through synthesis”, analogies and associations, methods of questioning activities, dialogue interaction, etc. It was found out that the permanent application of heuristic educational technologies resulted in students’ motivation to study foreign languages profoundly, create personally significant educational products, release them from the psychological barrier of using foreign language in a professionally oriented situation and enable students to apply foreign language competences for their future professional activities in agriculture. Упровадження інноваційних евристичних освітніх технологій викладання іноземних мов замість традиційних є важливим в контексті реформ вищої аграрної освіти в Україні. Автори досліджували феномени евристичних освітніх технологій; визначили і адаптували ключові принципи евристичного освіти до вимог вищої аграрної освіти; сформулювали евристичне ситуаційне завдання як ефективну технологію оволодіння іноземними мовами для професійного спілкування; представили евристичні ситуаційні завдання, перевірені в навчальному процесі аграрної вищої школи. Студентів навчали методам і механізмам евристичної діяльності, таким як «аналіз через синтез», аналогії і асоціації, методи опитування, діалогічна взаємодія і т. Д З'ясувалося, що постійне застосування евристичних освітніх технологій призводить до мотивації студентів поглиблено вивчати іноземні мови, створювати особистісно значущі освітні продукти, звільняє їх від психологічного бар'єру використання іноземної мови в професійно орієнтованої ситуації і дозволяє студентам застосовувати знання іноземних мов для майбутньої професійної діяльності в сільському господарстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPremier Publishinguk_UA
dc.subjectheuristic educational technologiesuk_UA
dc.subjectheuristic situational assignmentuk_UA
dc.subjectagrarian higher educationuk_UA
dc.subjectевристичні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectевристичне ситуаційне завданняuk_UA
dc.subjectаграрна вища освітаuk_UA
dc.subjectэвристические образовательные технологииuk_UA
dc.subjectэвристическое ситуационное заданиеuk_UA
dc.subjectаграрное высшее образованиеuk_UA
dc.titleImplementation of heuristic educational tecnologies for forming foreign language competences of studentsuk_UA
dc.title.alternativeУпровадження евристичних освітніх технологій для формування іншомовних компетентностей студентівuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение эвристических образовательных технологий для формирования иноязычных компетентностей студентовuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilotserkovets-monograph.pdf495,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.