Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10113
Назва: Сучасні тенденції в подовженні терміну зберігання м’ясних продуктів
Інші назви: Current trends in extension of shelf life of meat products
Автори: Болгова, Н. В.
Bolgova, N. V.
Ключові слова: пакування
зберігання
м’ясні продукти
packaging
storage
meat products
Дата публікації: 2022
Видавництво: НУХТ
Бібліографічний опис: Болгова Н. В. Сучасні тенденції в подовженні терміну зберігання м’ясних продуктів [Електронний ресурс] / Н. В. Болгова // Інноваційні технології та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі : програма та тези матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 18 жовтня 2022 р.). – Київ. – К. : НУХТ, 2022. – С. 148-150.
Короткий огляд (реферат): Вважається, що третина швидкопсувних продуктів харчування псується або викидається на етапі зберігання. Ці втрати, на думку дослідників, можна мінімізувати через використання відповідної упаковки. При цьому слід звернути увагу на вимоги споживача. У випадку з м’ясним продуктом він має бути якісний, безпечний, натуральний, подовженого терміну зберігання без зміни органолептичних показників. Аналізуючи тенденції 21 століття можна виділити основні тенденції м’ясної галузі: зростаючий попит на продукти від прямого виробника (фермер, крафтовик, особисте господарство); попит на натуральні пакувальні матеріали; попит на продукт з більш тривалим терміном зберігання.
Опис: It is estimated that a third of perishable food spoils or is thrown away during the storage stage. These losses, according to the researchers, can be minimized through the use of appropriate packaging. At the same time, attention should be paid to the requirements of the consumer. In the case of a meat product, it must be high-quality, safe, natural, with an extended shelf life without changing organoleptic indicators. Analyzing the trends of the 21st century, it is possible to highlight the main trends of the meat industry: growing demand for products from the direct producer (farmer, craftsman, private household); demand for natural packaging materials; demand for a product with a longer shelf life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10113
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf195,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.