Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10244
Title: Мультисенсорний підхід у викладанні іноземної мови
Other Titles: Multi-sensory approach in teaching a foreign language
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: мультисенсорний підхід
канали сприйняття інформації
невербальна навчальна діяльність
multisensory approach
channels of perceptive information
nonverbal learning activities
Issue Date: 2022
Citation: Крекотень О. Мультисенсорний підхід у викладанні іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Крекотень // Modern Engineering and Innovative Technologies : International Scientific Periodical Journal . – 2022. – № 19, Вип. 3. – C. 46-53.
Abstract: Стаття націлена на визначення ефективних методів використання мультисенсорного підходу у викладанні іноземної мови в університеті та аналіз основних напрямів дослідження. Визначені проблеми закладів вищої освіти.. Метою статті стало визначення особливостей мультисенсорного підходу та перспективних напрямків для успішного їх використання викладачами вищих навчальних закладів у курсі іноземної мови. Визначена актуальність дослідження, поняття «мультисенсорний». Для реалізації завдань використовувались як емпіричні методи: спостереження та порівняння, так і теоретичні: аналіз, синтез тощо. Інформація узагальнена, структурована та представлена у таблиці 1. Показані практичні рекомендації з застосування мультисенсорного підходу на занятті з іноземної мови. Доведена необхідність креативного підходу до мультисенсорних методів у курсі вивчення іноземних мов за умови застосування новітніх технологій.
Description: The paper deals with the research of multisensory approach in teaching a foreign language. Effective methods have been identified, current problems of higher education institutions have been revealed. The analysis of scientific literature has been made. The purpose of this article have been to analyze existing strategies in using multisensory approach, as well as perspective methods of the successful mastering of foreign languages skills in universities. The concept of the notion "multisensory" has been determined. Empirical methods such as: observation and comparison were used to implement tasks, as well as analysis and synthesis were determined as theoretical methods. The information has been summarized and presented in a table. The necessity of a creative approach to multisensory methods of teaching a foreign language has been proved.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10244
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.