Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10245
Title: Тренди у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей : від ігрового підходу до гейміфікації
Other Titles: Trends in the Foreign Language Studying by Students of Technological Specialties : from the Game Technologies to the Gamification
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: мотивація
автентичні тексти
ігрові технології
motivation
authentic texts
game technologies
Issue Date: 2022
Publisher: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Крекотень О. В. Тренди у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей : від ігрового підходу до гейміфікації [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів ХІІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, (Кропивницький, 13-28 червня 2022 р.). – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – C. 34-35.
Abstract: У роботі зроблено спробу проаналізувати використання ігрових технологій на заняттях з іноземної мови в дидактичному контексті. Розглянуто особливості та специфіку таких технологій. Доведено доцільність їх використання в навчальному процесі як таких, що сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу. Використання гейміфікації створює додаткові можливості для розвитку творчого потенціалу студентів, урізноманітнює способи роботи з навчальним матеріалом.
Description: The purpose of the study is to analyse the didactic context of game technologies in foreign language class. Features and specifics of these technologies are considered. The expediency of their use in the educational process as those that contribute to the intensification and optimization of the educational process has been proved. The use of the gamification influences the educational process, creating additional opportunities for developing students' creative potential, diversifying ways of work with educational material.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10245
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.