Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10253
Title: Blended learning as one of means to overcome obstacles caused by war in Ukraine
Other Titles: Змішане навчання як один засобів подолання перешкод, спричинених війною в Україні
Authors: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Keywords: blended learning
education
learning technologies
змішане навчання
освіта
технології навчання
Issue Date: 2022
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Citation: Berestok O. V. Blended learning as one of means to overcome obstacles caused by war in Ukraine [Electronic resource] / O. V. Berestok // ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації», присвячена 90-річчю Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного, (30 вересня, 2022 р.). – Запоріжжя, 2022
Abstract: The article deals with the main strategies and methods of blended learning used to correspond the difficult situation in education. A description of blended learning from a scientific and practical point of view is presented. The task of the distance education in light of the trends of modern society and its role in the implementation of professional and social aspirations of a student is shown.
Description: У статті розглядаються основні стратегії та методи змішаного навчання, які використовуються у складній ситуації в освіті. Подано опис змішаного навчання з наукової та практичної точки зору. Показано завдання дистанційної освіти у світлі тенденцій розвитку сучасного суспільства та її роль у реалізації професійних і соціальних прагнень студента.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10253
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf242,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.