Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10255
Title: Blended learning as a promising form of educational process organization
Other Titles: Змішане навчання як прогресивна форма організації освітнього процесу
Authors: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Keywords: blended learning
information technologies
psychological and pedagogical characteristics
змішане навчання
інформаційні технології
психологічні та педагогічні характеристики
Issue Date: 2022
Citation: Berestok O. V. Blended Learning as a Promising form of Educational Process Organization [Electronic resource] / O. V. Berestok // Тези VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 21 лютого 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – С. 199-201.
Abstract: The article deals with the basic characteristics of blended learning from scientific and practical point of view. Detailed information as for educational process organization favorable for blended learning implementation is presented. The task of psychological and pedagogical characteristics of blended learning in the framework of the trends of modern society are shown.
Description: У статті розглядаються основні характеристики змішаного навчання з наукової та практичної точки зору. Надається детальна інформація щодо організації освітнього процесу для застосування змішаного навчання. Окреслено педагогічні та психологічні характеристики змішаного навчання у світлі тенденцій сучасного суспільства.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10255
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf104,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.