Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10256
Title: Blended Learning as a Hybrid Method of Distance, Traditional and Independent Forms of Education
Other Titles: Змішане навчання як гібридний метод дистанційних, традиційних та самостійних форм освіти
Authors: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Keywords: blended learning
hybrid method
forms of education
змішане навчання
гібридний метод
форми освіти
Issue Date: 2022
Publisher: СумДУ
Citation: Berestok O. V. Blended Learning as a Hybrid Method of Distance, Traditional and Independent Forms of Education [Electronic resource] / O. V. Berestok // Тези XІ Міжнародної науково-методичної конференції «Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів», (Суми, 19-20 травня 2022 р.). – Суми : Сумський державний університет, 2022. – С. 33-37.
Abstract: The article deals with the basic characteristics of blended learning as hybrid method of distance, traditional and independent forms of education. Characteristics of the educational process arrangement to provide favorable terms for effective implementation of blended learning is presented.
Description: У статті розглядаються основні характеристики змішаного навчання як гібридного методу дистанційних, традиційних та самостійних форм освіти. Надається характеристика організації освітнього процесу для створення сприятливих умов для ефективного застосування змішаного навчання.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10256
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.