Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10316
Title: Брендингова політика в управлінні сільськими громадами в умовах всесвітньої пандемії
Other Titles: Branding policy in the management rural communities in the context of a global pandemic
Authors: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Супрун, Сергій Анатолійович
Стрільник, Юлія Олександрівна
Teletov, Alexandr Sergeevich
Suprun, Sergey Anatolyevich
Strilnik, Yuliya Oleksandrivna
Keywords: об’єднані територіальні громади
сільські громади
бренд
united territorial communities
rural communities
brand
Issue Date: 2022
Citation: Тєлєтов О. C. Брендингова політика в управлінні сільськими громадами в умовах всесвітньої пандемії [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. А. Супрун, Ю. О. Стрільник // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 27 жовтня 2022 р.). – Полтава, 2022. – С. 1382-1383. – Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/1J-bqREcDQF4suifxaOLG7HloOmeJ7tOB/view . – Заголовок з екрану
Abstract: Створення сильного бренду сільської громади є комплексом самобутніх та унікальних чинників і характеристик під час всесвітньої пандемії, об’єднує загальні уявлення про певну територію України, виокремлює громаду від інших та є запорукою ефективного просування вироблених в її межах українських товарів і послуг: продуктів харчування, туризму, спорту та ін.
Description: The strong brand creation of rural community is original and unique factors and characteristics complex of during a global pandemic, it unites general ideas about a certain territory of Ukraine, separates the community from others and is a guarantee of Ukrainian goods effective promotion of and services produced within its borders: food, tourism, sports, etc.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10316
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf350,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.