Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10346
Назва: Learning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Study
Інші назви: Вивчення граматики англійської мови за допомогою мобільного навчання : приклад дослідження
Автори: Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Фоменко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: English as a foreign language
English grammar command
grammatical skills training
англійська як іноземна
англійська граматика
тренування навичок граматики
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. Learning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Study [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko // Educational Challenges. – 2022. – № 27 (2). – Р. 29-38. – Режим доступу : https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the effective implementation of mobile applications for learning grammar in the EFL course for students of non linguistic higher educational institutions. A case study was conducted on the basis of Sumy National Agrarian University, Ukraine. A sample consisted of two experimental groups (35 students), and two control groups (36 students), aged 18-19, who studied second year at different faculties during 2021-2022 in the University and participated voluntarily in the study. In experimental groups the studying process was organized with the implementation of tablets and cellphones with the ability to access the Internet via Wi-Fi as mobile learning tools and mobile learning applications. As the result it was found out that English grammar command levels in experimental groups are predominantly sufficient and high in contrast to the predominantly low and initial levels in control groups.
Опис: У статті розглянуто дидактичні можливості мобільних навчальних додатків для вивчення граматики в курсі «Англійської мови як іноземної» для студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів (на основі проведеного досліджнення на базі Сумського національного аграрного університету). Вибірку становили дві експериментальні групи (35 студентів) і дві контрольні групи (36 студентів), віком 18-19 років, які навчалися на другому курсі різних факультетів протягом 2021-2022 років університету та добровільно брали участь у дослідженні. В експериментальних групах навчальний процес організовувався з використанням планшетів і мобільних телефонів із можливістю виходу в Інтернет через Wi-Fi як мобільного засобу навчання та мобільних навчальних додатків. У результаті було встановлено, що рівні володіння граматикою англійської мови в експериментальних групах переважно достатні та високі на відміну від низького та початкового рівнів, які домінують у контрольних групах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10346
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf271,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.