Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10346
Title: | Learning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Study |
Other Titles: | Вивчення граматики англійської мови за допомогою мобільного навчання : приклад дослідження |
Authors: | Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna Fomenko, Tetiana Mykolaivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Фоменко, Тетяна Миколаївна |
Keywords: | English as a foreign language English grammar command grammatical skills training англійська як іноземна англійська граматика тренування навичок граматики |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Bilotserkovets M. Learning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Study [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko // Educational Challenges. – 2022. – № 27 (2). – Р. 29-38. – Режим доступу : https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану. |
Abstract: | The paper deals with the effective implementation of mobile applications for learning grammar in the EFL course for students of non linguistic higher educational institutions. A case study was conducted on the basis of Sumy National Agrarian University, Ukraine. A sample consisted of two experimental groups (35 students), and two control groups (36 students), aged 18-19, who studied second year at different faculties during 2021-2022 in the University and participated voluntarily in the study. In experimental groups the studying process was organized with the implementation of tablets and cellphones with the ability to access the Internet via Wi-Fi as mobile learning tools and mobile learning applications. As the result it was found out that English grammar command levels in experimental groups are predominantly sufficient and high in contrast to the predominantly low and initial levels in control groups. |
Description: | У статті розглянуто дидактичні можливості мобільних навчальних додатків для вивчення граматики в курсі «Англійської мови як іноземної» для студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів (на основі проведеного досліджнення на базі Сумського національного аграрного університету). Вибірку становили дві експериментальні групи (35 студентів) і дві контрольні групи (36 студентів), віком 18-19 років, які навчалися на другому курсі різних факультетів протягом 2021-2022 років університету та добровільно брали участь у дослідженні. В експериментальних групах навчальний процес організовувався з використанням планшетів і мобільних телефонів із можливістю виходу в Інтернет через Wi-Fi як мобільного засобу навчання та мобільних навчальних додатків. У результаті було встановлено, що рівні володіння граматикою англійської мови в експериментальних групах переважно достатні та високі на відміну від низького та початкового рівнів, які домінують у контрольних групах. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10346 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.