Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10360
Назва: | Міжнародні вимоги індустрії туризму до професійної підготовки фахівців |
Інші назви: | International requirements of the tourism industry for the professional training of specialists |
Автори: | Коваленко, Олександр Вікторович Скляр, Вікторія Григорівна Kovalenko, Oleksandr Viktorovich Skliar, Viktoriia Hrihoriivna |
Ключові слова: | туризм міжнародний туризм підготовка фахівців сфери туризму tourism international tourism training of specialists in the field of tourism |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Коваленко О. В. Міжнародні вимоги індустрії туризму до професійної підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, В. Г. Скляр // Наука і техніка сьогодні. – 2022. – № 4 (4). – С. 265-273. – Режим доступу : https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-4(4)-265-273. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У цій роботі автор звертається до історичного, компаративного та дидактичного аналізу підвищення кваліфікації слухачів на базі діючих західних туристичних шкіл. У статті також аналізуються теоретичні основи педагогічної проблеми організації підвищення кваліфікації спеціалістів в індустрії туризму та туристичної діяльності для туристичних організації різного рівня (всесвітніх, міжнародних, національних, регіональних та місцевих). У даній роботі розглядається вплив західних стандартів професійної туристської освіти на підвищення кваліфікації українських спеціалістів туристичного бізнесу у нових соціально-економічних умовах українського суспільства, на формування вимог до професійної підготовки фахівців підприємств та організацій, що працюють у сфері туристської діяльності. В роботі зазначено, що якість підвищення кваліфікації є однією з найважливіших проблем сучасної туристської освіти. Істотним фактором, що впливає на розробку змісту освіти в рамках підвищення кваліфікації туристської діяльності, є розбіжності у загальноосвітній та професійній підготовці слухачів. В даній статті, автори також зауважують на те, що якість підвищення кваліфікації - складне та багатофакторне поняття. Поняття якості включає: 1) сучасність системи підвищення кваліфікації; 2) відповідність змісту освіти вимогам розвитку країни та інтересам особи слухачів; 3) рівень реалізації вищим навчальним закладом завдань підвищення кваліфікації. У цій роботі також розглянуто основні положення системи національних професійних кваліфікацій Американського товариства турагентів (ASTA) та французької групи ACCOR. У статті зазначено, що перспективами подальших досліджень будуть напрацювання теоретичної бази для розробки педагогічної моделі організації підвищення кваліфікації спеціалістів у взаємодії західних туристських шкіл та підприємств туристичного бізнесу в нашій країні. Також у статті зазначено, що у міжгалузевому туристському комплексі, з одного боку, проглядається зацікавленість у якісному підвищенні кваліфікації для всіх видів туристської діяльності, а з іншого – персонал, зайнятий у цьому секторі, прагне підвищити свій професіоналізм. Результат цього процесу – створення корпоративних навчальних закладів. Солідна освіта, професіоналізм та особистісне зростання гарантують успіх. |
Опис: | In this paper, the author turns to the historical, comparative, and didactic analysis of advanced training of students on the basis of existing Western tourism schools. The article also analyzes the theoretical foundations of the pedagogical problem of organizing the training of specialists in the tourism industry and tourism activities for tourism organizations of different levels (global, international, national, regional, and local). This paper examines the impact of Western standards of professional tourism education on training of Ukrainian tourism professionals in the new socio-economic conditions of Ukrainian society, the formation of requirements for training of specialists of enterprises and organizations working in the field of tourism. The paper notes that the quality of training is one of the most important problems of modern tourism education. A significant factor influencing the development of educational content in the field of tourism development is the differences in general and professional training of students. In this article, the authors also note that the quality of training is a complex and multifactorial concept. The concept of quality includes: 1) modern training system; 2) compliance of the content of education with the requirements of the country's development and the interests of the students; 3) the level of implementation of the tasks of advanced training by the higher educational institution. This paper also examines the main provisions of the system of national professional qualifications of the American Society of Travel Agents (ASTA) and the French group ACCOR. The article notes that the prospects for further research will be to develop a theoretical basis for developing a pedagogical model of training of specialists in the interaction of Western tourism schools and tourism businesses in our country. The article also states that in the intersectoral tourism complex, on the one hand, there is an interest in quality training for all types of tourism, and on the other - staff working in this sector seeks to improve their professionalism. The result of this process is the creation of corporate educational institutions. Solid education, professionalism, and personal growth guarantee success. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10360 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Коваленко_Скляр_В.pdf | 369,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.