Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10362
Title: Форми та методи навчання слухачів системи підвищення кваліфікації у туризмі на прикладі закордонних шкіл
Other Titles: Forms and methods of teaching listeners to the system of improvement of qualification in tourism on the example of foreign schools
Authors: Коваленко, Олександр Вікторович
Скляр, Вікторія Григорівна
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Skliar, Viktoriia Hrihoriivna
Keywords: фахівці з туризму
модель навчання
професійна освіта
specialists in tourism
training model
vocational education
Issue Date: 2022
Publisher: «Baltija Publishing»
Citation: Коваленко О. В. Форми та методи навчання слухачів системи підвищення кваліфікації у туризмі на прикладі закордонних шкіл [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, В. Г. Скляр // Baltic Journal of Legal and Social Sciences. – Riga : «Baltija Publishing», 2022. – № 1. – Р. 88-95. – Режим доступу : http://baltijapublishing.lv/index.php/bjlss/article/view/1776 ; doi.org/10.30525/2592-8813-2022-1-11. – Заголовок з екрану.
Abstract: У даній статті авторами визначено, що саме інтегративний підхід при організації навчання слухачів системи підвищення кваліфікації, дозволяє визначити вибір форм організації навчання, у яких увага педагогів та слухачів зосереджується у більш глибокому вивченні кожного предмета, що входить в інтегративно-модульний блок. Також у роботі зазначено, що організація навчального процесу на інтегративній основі передбачає підвищення якості професійного туристичного навчання через зближення теоретичного навчання з природними умовами професійної туристської підготовки слухачів. Одним із варіантів такого навчання автори вважають зближення у навчальному процесі теоретичного навчання з природними психологічними особливостями формування професійних умінь та навичок у слухачів. На основі інтегративного підходу автори визначили різні форми організації навчання, які і представили у даній статті.
Description: In this article, the authors determine that it is an integrative approach to the organization of training students, allows to determine the choice of forms of education, in which the attention of teachers and students focuses on deeper study of each subject included in the integrative module. It is also noted in the paper that the organization of the educational process on an integrative basis involves improving the quality of professional tourism training through the convergence of theoretical training with the natural conditions of professional tourism training of students. One of the options for such training, the authors consider the convergence in the educational process of theoretical learning with the natural psychological features of the formation of professional skills and abilities of students. Based on an integrative approach, the authors identified different forms of learning organization, which are presented in this article.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10362
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Коваленко_Скляр_В_(2).pdf345,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.