Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10365
Title: Сучасний стан підготовки фахівців з туризму до здійснення екскурсійної діяльності
Other Titles: Current state of training of tourism specialists for excursion activities
Authors: Коваленко, Олександр Вікторович
Тихонова, Олена Михайлівна
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Tykhonova, Olena Mikhaylivna
Keywords: туризм
екскурсійна діяльність
внутрішній туризм
tourism
excursion activities
domestic tourism
Issue Date: 2022
Citation: Коваленко О. В. Сучасний стан підготовки фахівців з туризму до здійснення екскурсійної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, О. М. Тихонова // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2022. – Вип. 46. – С. 110-113. – Режим доступу : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/22.pdf ; doi.org/10.32843/26636085/2022/46.22. – Заголовок з екрану.
Abstract: Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до здійснення ними екскурсійної діяльності. В статті проведено аналіз наукової літератури, який наголошує на необхідності пошуку адекватних методів та форм навчання у процесі професійної (туристсько-екскурсійної) підготовки молоді. Дана робота також наголошує на тому, що основними функціями туризму можна визнати декілька, серед яких: відтворювальна функція, яка спрямована на відновлення сил, витрачених при виконанні певних виробничих і побутових функцій; гуманітарна функція, яка є основою з надання можливостей розвитку особистості, розширення пізнавального горизонту, творчого потенціалу; інтелектуально-змістовна функція, яку у туризмі виконують екскурсії. В даній роботі зазначено, що якість екскурсії багато в чому залежить від особистості гіда-екскурсовода, його знань, кругозору, захопленості, привабливості, оптимізму. Професійна майстерність гіда-екскурсовода – це особливий вид мистецтва. Крім професійних знань і умінь (знання екскурсійної теорії, володіння методикою проведення екскурсії, уміння підготувати та провести екскурсію тощо) екскурсовод повинен мати глибокі знання з тих тем, з якими працює, бути ерудованою особистістю, володіти основами ораторського мистецтва, логіки, етики, мати знання з психології та педагогіки. Адже дуже велике значення екскурсії мають для виховання особистості. В статті наголошується на те, що виникнення екскурсійної теорії є результатом досить активної пізнавальної діяльності на місцях, узагальнення практики багатьох тисяч гідів-екскурсоводів з усього світу. До сьогодні вже визначено три основні частини екскурсійної справи. серед яких: теорія, методика, практика. В статті визначено, що на сучасному етапі пріоритетними напрямками державного регулювання туристської діяльності є підтримка та розвиток внутрішнього та в’їзного туризму. В наші дні особливої актуальності набуває підготовка високоосвічених спеціалістів в екскурсійній сфері туризму. У зв’язку з цим особлива роль належить профільному навчанню фахівців, яке відіграє значну роль у професійній підготовці та допомагає людині визначитися з професійним вибором.
Description: The article is devoted to one of the current problems of training future specialists in the field of tourism, namely guides. The article analyzes the scientific literature, which emphasizes the need to find adequate methods and forms of education in the process of professional (tourist and excursion) training of young people. This work also emphasizes that the main functions of tourism can be recognized as several, including: reproductive function, which aims to restore the forces expended in performing certain industrial and domestic functions; humanitarian function, which is the basis for providing opportunities for personal development, expanding the cognitive horizon, creative potential; intellectual and substantive function that tours perform in tourism. In this paper it is noted that the quality of the tour largely depends on the personality of the guide, his knowledge, outlook, enthusiasm, attractiveness, optimism. The professional skill of a guide is a special kind of art. In addition to professional knowledge and skills (knowledge of excursion theory, mastery of tour methods, ability to prepare and conduct a tour, etc.) the guide must have deep knowledge of the topics he works with, be an erudite person, have the basics of public speaking, logic, ethics, knowledge in psychology and pedagogy. After all, tours are very important for the education of personality. The article emphasizes that the emergence of the theory of excursions is the result of very active cognitive activities in the field, the generalization of the practice of many thousands of guides from around the world. To date, three main parts of the tour have been identified. among which: theory, methodology, practice. The article defines that at the present stage the priority areas of state regulation of tourism are the support and development of domestic and inbound tourism. Nowadays, the training of highly educated specialists in the field of tourism is especially important. In this regard, a special role belongs to the specialized training of specialists, which plays a significant role in training and helps a person to decide on professional choices.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10365
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Коваленко_Тихонова.pdf256,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.