Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10693
Назва: Students’ self-educational activity in the distance learning conditions
Інші назви: Самостійна робота студента під час дистанційного навчання
Автори: Tamarkina, Olha Leonidivna
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Ключові слова: self-educational activity
distance learning
out-audience educational activity
самоосвітня діяльність
дистанційне навчання
позааудиторна навчальна діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: «Publishing House of University Technology»
Бібліографічний опис: Tamarkina О. Students’ self-educational activity in the distance learning conditions [Electronic resource] / O. Tamarkina // Тendencies and Сhallenges for Teaching Foreign languages in Multicultural academic Environment. – Katowice : «Publishing House of University Technology», 2023. – прийнята до друку.
Короткий огляд (реферат): In this article, the author examines the importance of education as a factor in the formation of a new economy and society as a whole. Therefore, the requirements for the quality of professional training of specialists in higher educational institutions have also increased. Modern trends in the development of society require a certain modernization of the process of training future specialists in universities by purposefully focusing it on the in-depth development of students' analytical abilities, their strategic thinking, the ability to synthesize information and use different approaches to solving problems related to business activities, applying knowledge to practice, teamwork and quick adaptation to changes.
Опис: В даній статті автором розглядається значення освіти як чинника формування нової економіки та суспільства в цілому. Тому зросли вимоги і до якості професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. Сучасні тенденції розвитку суспільства вимагають певної модернізації процесу підготовки майбутніх спеціалістів у ВНЗ шляхом цілеспрямованої його орієнтації на поглиблений розвиток аналітичних здібностей студентів, їх стратегічного мислення, уміння синтезувати інформацію та використовувати різні підходи до вирішення проблем, пов'язаних з бізнес-діяльністю, застосування знань на практиці, робота в команді та швидка адаптація до змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10693
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3, стаття.pdf384,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.