Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorNazarenko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2023-07-14T11:13:24Z-
dc.date.available2023-07-14T11:13:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНазаренко О. В. Облікове супроводження, особливості формування та оптимізації адміністративних витрат підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Назаренко // Стратегічні пріоритети розвитку бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Суми, 22 листопада 2022 р.) / за ред. проф. О. В. Назаренка. – Суми : СНАУ, 2022. – С. 135-137.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10729-
dc.descriptionThe functioning of any business entity is aimed at obtaining an effect (financial, environmental, social, etc.). At the same time, the activity of business entities is accompanied by the presence of incurred operating costs. A qualitatively constructed management system, provided with relevant informational support of the ongoing organizational and production processes, has a significant impact on the performance of an individual enterprise. Among the entire list of operating costs, it is advisable to single out a separate component: general economic costs for management and organization of production. The most important goals are directly related to efficiency. A business entity should strive to: reduce the overall efficiency ratio (the lower the administrative costs, the more efficient the business), facilitate the tracking of costs (it is especially difficult to control one-time costs, and this can lead to a significant loss of time), rational formation of costs by personnel. An effective way to optimize administrative costs is to track them in advance, followed by a search for ways to reduce them. It is quite difficult if there is no possibility of easy registration and classification of each business operation. A good automated expense management information system will record every payment made by company employees and then categorize them and assign them to the correct budgets. So the manager (responsible person) will have relevant information in real time.uk_UA
dc.description.abstractФункціонування будь якого суб’єкта господарювання ставить перед собою отримання ефекту (фінансового, екологічного, соціального тощо). При цьому, діяльність бізнес-суб’єктів супроводжується наявністю понесених операційних витрат. Вагомий вплив на результат діяльності окремого підприємства здійснює якісно побудована система управління, забезпечена релевантним інформаційним супроводженням організаційно-виробничих процесів, що відбуваються. Поміж всього переліку операційних витрат, доцільно окремо виділити окрему компоненту: загальногосподарські витрати на управління та організацію виробництва. Найвагоміші цілі, безпосередньо, пов’язані з ефективністю. Господарюючий суб’єкт повинен прагнути до: зниження загального коефіцієнту ефективності (чим нижчі адміністративні витрати, тим ефективніший бізнес), полегшення відстеження витрат (особливо важко контролювати одноразові витрати, і це може призвести до значної втрати часу), раціонального формування витрат персоналом. Дієвий спосіб оптимізації адміністративних витрат полягає у попередньому відслідковуванні їх, з подальшим пошуком напрямів скорочення. Це досить складно, якщо відсутня можливість легкої реєстрації та класифікації кожної господарської операції. Хороша автоматизована інформаційна система управління витратами фіксуватиме кожен платіж, який здійснюватимуть співробітники компанії, а потім розподілятиме їх за категоріями та призначатиме до правильних бюджетів. Тож керівник (відповідальна особа) матиме відповідну інформацію у режимі реального часу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectадміністративні витратиuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт ефективностіuk_UA
dc.subjectміжнародні стандарти фінансової звітностіuk_UA
dc.subjectadministrative costsuk_UA
dc.subjectefficiency ratiouk_UA
dc.subjectinternational financial reporting standardsuk_UA
dc.titleОблікове супроводження, особливості формування та оптимізації адміністративних витрат підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAccounting support, features of formation and optimization of administrative expenses of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко О.В. тези Суми СНАУ 22.11.2022.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.